Besvaret April 17, 2013 Så meget LIKE, kommer altid til at bruge alt for mange penge :) Hygge på cafe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 LIKE selvom det ikke lige er noget jeg gør så tit. Beverly Hills 90210 - - tv serien??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Like ;) Men har vist set den for tit! - kanal 5? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Like ;) Men har vist set den for tit! - kanal 5? Dislike - kan ikke huske en eneste ting jeg ser på den kanal Indiana Jones ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Like de tre første Dislike den nyeste Rejseholdet(tv-serien) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 LIKE!!! - sutter med navn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 LIKE!!! - sutter med navn? Like -især til vuggestue. Tyrkisk peber? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Like -især til vuggestue. Tyrkisk peber? Dislike - fik engang for meget sort svin ;) Avokado? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Dislike - fik engang for meget sort svin ;) Avokado? Like! At strikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Dislike - nok mest fordi jeg ikke kan finde ud af det :P Wordfeud ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2013 Dislike - nok mest fordi jeg ikke kan finde ud af det :P Wordfeud ? Like, men synes ikke det er helt så sjovt som i starten. At se tv på computeren? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2013 Like, men synes ikke det er helt så sjovt som i starten. At se tv på computeren? Like - gør det mest hvis der er noget jeg virkelig VIL se - ellers nøjes jeg med hvad der tilfældigvis er på tv Norsk Myseost ? (de brune) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2013 Dislike ^_^ Anna Pihl? Like (altså første gang den blev vist) Flødeboller med kokos? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2013 Like - MUMS! ;) - tv2 news? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2013 Dislike Bradley Cooper? Whats not to like :P Game of Thrones ? (Tv serien) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2013 Like! :P - Torskerogn? Like Fælles brusebad? :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2013 Like Fælles brusebad? :blush Like :rolleyes Disney film? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2013 Like! Reality TV? Like, hvis det ikke er paradise-konceptet Knæstrømper? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2013 Like, hvis det er til det rigtige outfit! ;) - opskriftbøger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2013 Like, hvis det er til det rigtige outfit! ;) - opskriftbøger Like - bruger dem vildt meget for tiden :D Selleri? Del dette indlæg Link to post Share on other sites