Besvaret April 10, 2013 Like :biglove Elevatorer? Like iPad? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2013 Like iPad? Like - bruger den i undervisningen IKEA ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2013 Like - bruger den i undervisningen IKEA ?? Like - men min mand hader det, så vi har en aftale om, at jeg shopper og han først er med fra tingene skal pilles ned fra hylderne ;) Historie?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2013 Like - men min mand hader det, så vi har en aftale om, at jeg shopper og han først er med fra tingene skal pilles ned fra hylderne ;) Historie?? Like - men det skal serveres på en spændende måde Rosiner? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2013 Like - men det skal serveres på en spændende måde Rosiner? Like Parfumeret håndsæbe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2013 dislike Citron Like - især duften af frisk skåret/presset citron Katvig ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2013 Like - især duften af frisk skåret/presset citron Katvig ? Like for udseende Dislike for pris <_< Actionfilm med massere af eksplosioner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2013 Like for udseende Dislike for pris <_< Actionfilm med massere af eksplosioner Dislike - med mindre det er som undskyldning til at holde en lækker fyr i hånden ;) Hugh Jackman ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2013 Dislike - med mindre det er som undskyldning til at holde en lækker fyr i hånden ;) Hugh Jackman ? Like ;) IKEA? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Like Øllebrød? Like - og børnene med :mam Bamse & Kylling ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Like - og børnene med :mam Bamse & Kylling ? Like :D Computerspil? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Like :D Computerspil? Like - men det kommer meget an på computerspillet - fx Dislike skydespil, men LIKE til Sims3 ;) Disney junior(tv-kanal) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Like - men det kommer meget an på computerspillet - fx Dislike skydespil, men LIKE til Sims3 ;) Disney junior(tv-kanal) Like og dislike. David er VILD med den, og kan altd komme i godt humør, men M og jeg har fået samtlige sange på hjernen og synger dem konstant <_< :D P3? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Like og dislike. David er VILD med den, og kan altd komme i godt humør, men M og jeg har fået samtlige sange på hjernen og synger dem konstant <_< :D P3? Like - selvom jeg nogle gange begynder at føle mig for gammel til det <_< Lørdag er den bedste dag :D Hoptimister? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Like - selvom jeg nogle gange begynder at føle mig for gammel til det <_< Lørdag er den bedste dag :D Hoptimister? Like - man bliver i så godt humør af dem :) Nephew ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Like - man bliver i så godt humør af dem :) Nephew ? Like. Synes de laver ret god musik. Fantasy-romaner? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Like - selvom jeg nogle gange begynder at føle mig for gammel til det <_< Lørdag er den bedste dag :D Haha - :ditto! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Like. Synes de laver ret god musik. Fantasy-romaner? Dislike - det er mandens bord ;) At tegne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Dislike - det er mandens bord ;) At tegne? LIKE IT Tegnet og malet med frihånd på Ida's værelse - næste projekt er et stamtræ(fra gulv til loft) plus jeg tegner når jeg skal slappe af.. How i meet your mother? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 LIKE IT Tegnet og malet med frihånd på Ida's værelse - næste projekt er et stamtræ(fra gulv til loft) plus jeg tegner når jeg skal slappe af.. How i meet your mother? Like! (hvor er du sej!) Netflix? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Like! (hvor er du sej!) Netflix? Like! Babyklar? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Like! Babyklar? ;) LOVE! :loveshower Snøfler? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 LOVE! :loveshower Snøfler? Dislike Tour de France? Del dette indlæg Link to post Share on other sites