Besvaret April 28, 2012 Dislike Pepsi Max?? Like Like Like Leverpostej ? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2012 Like Like Like Leverpostej ? :P Like (især fransk :) ) Ugereklamer??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2012 Like (især fransk :) ) Ugereklamer??? Dislike TV-reklamer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Dislike TV-reklamer? Tråden er vist gået lidt død :) Enligt Dislike, men der er da nogen hit reklamer ind imellem :D SMÅKAGER :loveshower (ja i gætter aldrig hvad jeg mener om dem :whistling ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Tråden er vist gået lidt død :) Enligt Dislike, men der er da nogen hit reklamer ind imellem :D SMÅKAGER :loveshower (ja i gætter aldrig hvad jeg mener om dem :whistling ) LIKE!!! Criminal minds? (sæcon premiere den 23. For i øvrigt :whistling) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 LIKE!!! Criminal minds? (sæcon premiere den 23. For i øvrigt :whistling) LIKE LIKE!! :balloon Øllebrød med flødeskum? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 LIKE LIKE!! :balloon Øllebrød med flødeskum? Dislike , er ikke så god, til sådan noget grød noget <_< :whistling De Unge Mødre :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Dislike , er ikke så god, til sådan noget grød noget <_< :whistling De Unge Mødre :rolleyes Like. :) At sove på sofaen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Like. :) At sove på sofaen? LIKE :zzz At blive rørt på maven! (Gravid eller ej) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 LIKE At blive rørt på maven! (Gravid eller ej) DISLIKE :rolleyes Svigermor? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 DISLIKE :rolleyes Svigermor? Uhh den er svær at svare på eftersom jeg aldrig har lært hende at kende. Hun døde desværre længe før jeg lærte min mand at kende. Men papsvigermor, som lige er kommet ind i familien er super sød, så det må blive LIKE Ben&Jerrys is Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Uhh den er svær at svare på eftersom jeg aldrig har lært hende at kende. Hun døde desværre længe før jeg lærte min mand at kende. Men papsvigermor, som lige er kommet ind i familien er super sød, så det må blive LIKE Ben&Jerrys is Ved ikke hvad BEn&Jerrys is er.. Men LIKE LIKE LIKE :glad AL slags is!! Jaka Borg? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Ved ikke hvad BEn&Jerrys is er.. Men LIKE LIKE LIKE :glad AL slags is!! Jaka Borg? ;) DISLIKE :puke Engelsk vingummi? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 LIKE.. alt for meget - især de SORTE! :sandie Tunmousse? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 LIKE.. alt for meget - især de SORTE! :sandie Tunmousse? Like, hvis den er lavet ordentligt :lol Dansk folkeparti? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Like, hvis den er lavet ordentligt :lol Dansk folkeparti? DISLIKE Mødregruppe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Like. Færdig babymad? Dis/like Foretrak selv at lave det, men det var udemærket når man var på farten, eller VIRKELIG sent på den. Rutsjebaner? ( Bakkens, Tivolis etc. Ikke ungernes :lol ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Dis/like Foretrak selv at lave det, men det var udemærket når man var på farten, eller VIRKELIG sent på den. Rutsjebaner? ( Bakkens, Tivolis etc. Ikke ungernes :lol ) LIKE! :D :P Fiskefrikadeller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 LIKE! :D :P Fiskefrikadeller? Uh, LIKE Frederik Fetterlein? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Uh, LIKE Frederik Fetterlein? LIKE ( hans indstilling til livet og andre mennesker er så positiv) bliver i godt humør af knægten, som godt ved han er en klovn. Elektrisk tandbørste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 LIKE ( hans indstilling til livet og andre mennesker er så positiv) bliver i godt humør af knægten, som godt ved han er en klovn. Elektrisk tandbørste Dislike.... de funger altså bare ikke helt for mig <_< en tablet/IPAD??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Dislike.... de funger altså bare ikke helt for mig <_< en tablet/IPAD??? Har ikke en men like alligevel. Vil så gerne have en. Pasta? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Har ikke en men like alligevel. Vil så gerne have en. Pasta? Dislike (i hvert fald efter at jeg har fået konstateret PCO <_<) Lagersalg? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Like :glad Elsker at rode ting igennem, og måske gøre et godt kup. Stempelkande? Del dette indlæg Link to post Share on other sites