Besvaret March 22, 2012 Like, men kan simpelthen ikke selv gå i det... Synes bare det ser super frækt ud når man kan :) Dronning Margrethe Dislike. Der er bare et eller andet over hende, der virkelig irriterer mig. Massage? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Mmm... liiike.. Korte kjoler? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Mmm... liiike.. Korte kjoler? Like :D Elsker korte kjoler - altså uden at det bliver vulgært ;) Gruppearbejde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Like :D Elsker korte kjoler - altså uden at det bliver vulgært ;) Gruppearbejde? Like, når det er på eget initiativ. Tvungent er et stort disklike! En kold fadøl? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Like, når det er på eget initiativ. Tvungent er et stort disklike! En kold fadøl? LIKE... Bare ikke lige for tiden :) UGEBLADE Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 LIKE... Bare ikke lige for tiden :) UGEBLADE DISLIKE - det er ikke andet end rygter og bras, der står i dem. Starbucks?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 DISLIKE - det er ikke andet end rygter og bras, der står i dem. Starbucks?? LIKE LIKE LIKE :loveshower Ramasjang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 LIKE LIKE LIKE :loveshower Ramasjang Like :) Kanelsnegle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Like :) Kanelsnegle LIKE! Chokoladekage? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 LIKE! Chokoladekage? LIKE bigtime ;) TLC på tv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 LIKE bigtime ;) TLC på tv Total like :yay Regionale nyheder på Tv2? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Like..... Det er rart at være lidt opdateret på lokalområdet :) Sport på tv? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Like..... Det er rart at være lidt opdateret på lokalområdet :) Sport på tv? Dislike... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab Master Chef Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Dislike... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab Master Chef Like Like Like Vækkeur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Like Like Like Vækkeur DISLIKE For de ringer ALTID når jeg sover aller bedst ;) RITA Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 DISLIKE For de ringer ALTID når jeg sover aller bedst ;) RITA Dislike.. Er generelt ikke til danske serier om deprimerede menneskers travle hverdag. De skulle have et klap, og droppe[ selvmedlidenheden! babyklar fra mobilen mens man ligger i sengen og burde sove? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Dislike.. Er generelt ikke til danske serier om deprimerede menneskers travle hverdag. De skulle have et klap, og droppe[ selvmedlidenheden! babyklar fra mobilen mens man ligger i sengen og burde sove? Like. :whistling Pels? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Uh. touchy! Elsker den vintagepels jeg havde på til mit bryllup, men da den er over 50 år gammel føler jeg ikke der er slået ihjel for min skyld. Så like til gamle skønne vintagefund, dislike til en ny pels fra mishandlede dyr.. Kopi-varer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Uh. touchy! Elsker den vintagepels jeg havde på til mit bryllup, men da den er over 50 år gammel føler jeg ikke der er slået ihjel for min skyld. Så like til gamle skønne vintagefund, dislike til en ny pels fra mishandlede dyr.. Kopi-varer? dislike At blogge? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 dislike At blogge? Like Weekend arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Like Weekend arbejde Like - det giver gode penge :whistling Nipsting? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Like - det giver gode penge :whistling Nipsting? Dislike. Skal ikke fodre min indre hoarder :rolleyes Køb på afbetaling? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Dislike. Skal ikke fodre min indre hoarder :rolleyes Køb på afbetaling? Dislike! Dog lånte vi nogle af pengene til bryllup og vil (selvfølgelig) også gøre det til hus en dag. Så er ikke 100% imod. Men ville ALDRIG gøre det med et tv eller noget andet, som godt kunne vente til at jeg fik råd, men som bare ville være "sjovere" at have nu. Marsvin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Dislike! Dog lånte vi nogle af pengene til bryllup og vil (selvfølgelig) også gøre det til hus en dag. Så er ikke 100% imod. Men ville ALDRIG gøre det med et tv eller noget andet, som godt kunne vente til at jeg fik råd, men som bare ville være "sjovere" at have nu. Marsvin Like! Elsker små gnavere :D Sort arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Dislike! Dog lånte vi nogle af pengene til bryllup og vil (selvfølgelig) også gøre det til hus en dag. Så er ikke 100% imod. Men ville ALDRIG gøre det med et tv eller noget andet, som godt kunne vente til at jeg fik råd, men som bare ville være "sjovere" at have nu. Marsvin LIKE! Havde det sødeste marsvin som barn :loveshower Facebook? Del dette indlæg Link to post Share on other sites