Oprettet March 20, 2012 jeg så lige traileren til næste gang, hvor Joy står i brudekjole. Skal hun giftes eller er hun model for en kjoleforretning?? Ja jeg blev jo helt nysgerrige, og tænkte, at der sikkert var nogle herinde, som ser det, og kendte svaret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Hihi jeg blev også helt nysgerrig så jeg følger med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Hov det har jeg slet ikke fået med.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 "Mig og min mor" har en fanside på facebook. Måske kan du finde svaret der? :) Men jeg er også nysgerrig og glæder mig til næste afsnit. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Jeg elsker også det program, synes det er herligt, og spc familien her fra Randers :) Synes simpelthen de er så skønne - den transportminister kan bare sige tingene på den herligste måde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Malou stella har adhd, så derfor er hun sådan... men jeg synes nu ikke jeg opleve andre med adhd være så ulidelig at høre på... Grunden til at Joy har brudekjole på, er fordi hun skal være model... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Malou stella har adhd, så derfor er hun sådan... men jeg synes nu ikke jeg opleve andre med adhd være så ulidelig at høre på... Grunden til at Joy har brudekjole på, er fordi hun skal være model... Ok nu forstår jeg da det hele bedre med MS :whistling Og jeg tænker godt Joy kun skal være model, for hvilken reaktion vil hendes mor eller ikke vise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Ok nu forstår jeg da det hele bedre med MS :whistling Og jeg tænker godt Joy kun skal være model, for hvilken reaktion vil hendes mor eller ikke vise. jeg har haft tanken om, om et ægteskab kunne være muligheden for at komme ud af mors klør´ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 er der andre, som ser det lige nu??? og som synes det er synd at MS forsøger at tillægge sig en københavns accan (staves?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 er der andre, som ser det lige nu??? og som synes det er synd at MS forsøger at tillægge sig en københavns accan (staves?) Jeg tænker lidt er det ikke sådan at være ung og gerne vil tilpasse sig ? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 jeg har haft tanken om, om et ægteskab kunne være muligheden for at komme ud af mors klør´ Det tror jeg ikke er løsningen. Hendes mor virker som om hun ikke kan håndtere sin datters lykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Det tror jeg ikke er løsningen. Hendes mor virker som om hun ikke kan håndtere sin datters lykke Tror du har SÅ ret... Det er lige som om hårene rejser sig på hendes mor hver gang at der er snak om en mand eller noget... Hun maler fanden på vægen allerede inden de har lært hinanden at kende... Hun sender SÅ meget negativ energi ud i forhold til sin datter og hendes ønsker og synes det virker som om at hun har rigtig svært ved at sætte Joy's behov før sine egne Nu har jeg så set snigpremieren ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Tror du har SÅ ret... Det er lige som om hårene rejser sig på hendes mor hver gang at der er snak om en mand eller noget... Hun maler fanden på vægen allerede inden de har lært hinanden at kende... Hun sender SÅ meget negativ energi ud i forhold til sin datter og hendes ønsker og synes det virker som om at hun har rigtig svært ved at sætte Joy's behov før sine egne Nu har jeg så set snigpremieren ;) Det kan hun overhovedet ikke hun er små rundt på skjoldet det er ærgerligt at forældre ikke kan slippe deres børn og forsøger at fastholde dem i børnerollen istedet for som voksne mennesker Del dette indlæg Link to post Share on other sites