Myliona

Mærker mindre liv?

12 indlæg i dette emne

De sidste 3 dage cirka, har jeg mærket prinsessen mindre.. Før har der været kraftige spark, og det synes jeg ikke rigtig jeg oplever på samme måde mere... Jeg mærker hende, flere gange dagligt.. Men det virker bare ja - som om hun ikke rigtig er helt så aktiv??

Er det normalt? Eller skal man være bekymret? Overvejer lidt at ringe til jordemoderen, men min kæreste synes det er lidt pyldret når jeg jo mærker hende - og han kan også sagtens mærke sparkene.. Det er bare mig der mener de ikke føles lige så voldsomme som før :whistling Måske har jeg vænnet mig til dem...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde også lige et par dage hvor han ikke var så aktiv og man kan godt blive lidt nervøs, men når bare du mærker hende, så skulle alt gerne være fint.. Det kan være hun bare ligger anderledes og måske sparker indad, så kan man heller ikke mærke dem så tydeligt.. Mon ikke hun nok skal give lidt fra sig igen.. Ellers må du drille hende lidt med koldt vand og lidt skubberi.. wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efterhånden som der bliver mindre plads, så bevæger hun sig måske også på en anden måde.

Så længe du mærker liv hver dag, så burde der ikke være nogen grund til bekymring :)

Men hvis du er meget bekymret kan du nævne det for JM og så bliver du muligvis sendt til en strimmeltest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er normalt, at de ændrer deres aktivitet ind i mellem. Husk på at jo større de blir, jo mindre plads får de. Når du mærker hende trods mindre aktivitet, så synes jeg ikk du ska ringe til jm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vælger jeg at lytte til min kæreste, og ikke bekymre mig, når nu I er enige :whistling

Det er sjovt, men tror lidt de sidste par dage har "Påvirket" hende.. For jeg kan gå helt i panik, og ikke mærke hende.. Men så snart farmand lægger hånden på - så "puf spark".. Omvendt, kunne han før, hvis hun virkelig sparkede og jeg ikke kunne falde i søvn, lægge hånden på og sige "Shh fars prinsesse skal sove.." også blev hun rolig :unsure Tror sgu allerede de har oparbejdet en alliance mod mig - og jeg VIDSTE bare det ville blive en "fars pige" vi fik :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever præcis det samme, og som de andre siger, så tror jeg også det er er helt normalt....

Jeg har også tænkt om han nu var ok derinde.... Men det er han, for jeg mærker ham jo flere gange hver dag, selv om det ikke er karatespark for tiden :biglove

Men det er nu rart nok at høre at andre oplever det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rigtig glad for jeg ikke er "den eneste" der oplever at sparkene forandre sig :)

Jeg er altså virkelig en pyller.... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her svinger det også helt vildt meget. Nogen dage føler jeg mig som hoppeland og andre dage gør den lille "skid" sin mor bekymret fordi hun er så stille. Tror det er helt normalt, men samtidig har jeg også lært via mit arbejde at man skal lytte til sin mavefornemmelse. Når jeg er nervøs kan jeg stadig godt inde ind til minfornuft som fortæller mig at hun er ok. Den dag jeg ikke kan det ringer jeg helt sikkert til dem jeg har behov for, for at finde roen igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her svinger det også helt vildt meget. Nogen dage føler jeg mig som hoppeland og andre dage gør den lille "skid" sin mor bekymret fordi hun er så stille. Tror det er helt normalt, men samtidig har jeg også lært via mit arbejde at man skal lytte til sin mavefornemmelse. Når jeg er nervøs kan jeg stadig godt inde ind til minfornuft som fortæller mig at hun er ok. Den dag jeg ikke kan det ringer jeg helt sikkert til dem jeg har behov for, for at finde roen igen.

Den virker også "normalt" for mig; Men kan mærke jeg ikke kan finde mavefornemmelsen, når det gælder det her ;)

Men ellers er det en god ide :) Jeg forholder mig dog, denne gang, til at jeg mærker liv også er det nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih :7himmel Min karate-prinsesse er i fuld gang igen! Maven hopper og danser, og det er nok det tydeligste jeg har mærket hende!

Enten r hun ved at være godt stor, ellers er hun lyn hurtig.. For hold da op, hvor var der langt mellem sparkene - først i den ene side, så i den anden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, her er der stille dag idag. Så håber hun vender tilbage imorgen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, her er der stille dag idag. Så håber hun vender tilbage imorgen :unsure

Nu kan jeg jo af erfaring sige, at det nok bare er fordi hun har vendt sig anderledes eller sover prinsesse-søvn :)

Ellers, så lav det trick, med at komme en ISkold karklud på maven, og drik is-vand... :) Så skulle hun gerne give nogle gode spark indenfor 15 min :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER