Mimse

Dit bedste slankeråd

11 indlæg i dette emne

Jeg kan se i flere af Jeres tråde at der ryger flere kilo - super flot :yiepie

Jeg tænkte om vi skulle dele vores bedste slanketips og gode råd til at få bugt med de overflødige kilo? Så kan vi alle forhåbentligt gå en slankere sommer imøde :8:

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det har hjulpet på mig at drikke et glas smoothie til morgenmad i hverdagene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig hjælper det at tage et tilskud af crom, det tager sukkertrangen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig handler det om virkelig at ville tabe mig, det skal komme fra mig selv og ikke fordi manden har sagt noget, eller jeg lige har haft en enkelt dårlig dag. Det skal være mit eget brændende ønske. Pt er jeg slet ikke på kur og det har jeg det fint med fordi jeg kan slet ikke klare at være tvunget af manden og omverden at man skal spise rigtigt når man er gravid. Jeg ved når jeg har født, og jeg har fået lidt energi vil jeg kæmpe min røv i laser for at nå mit mål igen, og der vil være dage hvor jeg vil falde i, men jeg vil ikke være sur på mig selv de dage, kun bruge min energi på at hive mig selv op igen, og de dage hvor det sværest at bruge den fantastiske støtte fra de dejlige piger herinde til at kæmpe videre.

En sætning som "smager dette virkelig bedre end følelsen af at være tynd" kan hjælpe mig til at fravælge det forbudte (vel og mærke ikke pt ;) )

Gør det at sige fra overfor det lækre usunde til noget positivt, se ikke på hvad du går glip af ved ikke at spise dit og dat, men se det positive i at din krop bliver sundere, man får mere energi og man bliver den person man selv ved man er inden under sit fedtlag. For mig har det givet mig ekstrem masse selvtillid at tabe kg. Det er en følelse man vil kæmpe videre for.

Whatever you think you can't og you can - you right!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov og så lidt mere brugbare tips til at gøre noget udover psykisk er tage tilskud, og der jo en milliard man kan vælge mellem. For mig virkede cayenpeber kapsler til at sætte forbrændingen op, og koffein tilskud til at yde lidt ekstra under motion ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Proteiner og kostfibre! Undgå for så vidt mulig kulhydrater :) Og spis flere proteiner!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børst tænder når den søde trang melder sig, og SKAL man have noget lækkert i huset, så køb noget man måske ikke er så vild med.

(Dette råd gælder også når man skal holde op med at ryge ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om du kan bruge dette råd til noget, men jeg er personligt selv noget langt med det.

VILJESTYRKE og MOTIVATION

Det var virkelig vigtig for mig, at jeg var opsat på det. Og ved at have det med i bagagen og blive rost for det styrker virkelig ens spisevaner, at det er det rigtige man gør.

Og så har jeg gode erfaringer med vægtkontrol i eget lægehus :)

:goodluck med vægttabet :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Proteiner og kostfibre! Undgå for så vidt mulig kulhydrater :) Og spis flere proteiner!!!!

:ditto

Det er jeg i gang med at prøve lige nu og har faktisk allerede tabt 2 kg ved at undgå brød, pasta, kartofler, ris osv.

Det giver en god og hurtig kickstart til et vægttab, men er bare ikke holdbart i længden (da jeg personligt ikke kan undvære de ting :blush).

Når jeg får trang til søde sager om aftenen, så drikker jeg en cola zero. Den smager sødt, men indeholder ikke sukker. Det tager nogen gange trangen.

Ellers så sørger jeg for at vi intet "forbudt" har i huset. Så er det jo svært at spise det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Det er jeg i gang med at prøve lige nu og har faktisk allerede tabt 2 kg ved at undgå brød, pasta, kartofler, ris osv.

Det giver en god og hurtig kickstart til et vægttab, men er bare ikke holdbart i længden (da jeg personligt ikke kan undvære de ting :blush).

Når jeg får trang til søde sager om aftenen, så drikker jeg en cola zero. Den smager sødt, men indeholder ikke sukker. Det tager nogen gange trangen.

Ellers så sørger jeg for at vi intet "forbudt" har i huset. Så er det jo svært at spise det ;)

Sålænge du også bare skære godt ned i kulhydraterne, det giver også noget :) Og spiser flere proteiner! Proteiner er kroppens byggesten og giver mest mætning og det kombineret med gode kostfibre, jamen så får du en bedre og længere mæthed :) Bare klø på og find din vej igennem alle rådene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min helt store motivation er at skulle vejes overfor min vægtkonsulent.. At jeg bliver konfronteret med min vægt hver uge og at jeg har en til at banke mig i hovedet og sige de rigtige ting, som:

Er det virkelig sådan du vil se ud?

Hvorfor lader du ikke bare være med at spise det der er skidt for dig?

Får du det ikke meget bedre når du taber dig?

osv.. Hun er bare super til at presse mig - uden at være for meget. Hun tilpasser sig meget til hver enkelt person. Og giver gode råd og tips til, hvordan man undgår fælderne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER