Oprettet March 18, 2012 TERMINSLISTE NOVEMBER 2012 3. November: Fru SP - Rigshospitalet - Venter en pige :7himmel FruX - Privat klinik - Venter en dreng :7himmel Sørine 5. November: 2450 - Hvidovre Hospital - Venter en pige :7himmel 7. November: midde 8. November: mette31 - Kolding Sygehus - Venter en dreng :7himmel 9. November: sletting26 - Kolding Sygehus - Tror det bliver en dreng :7himmel 10. November: Mifune - Hvidovre - Tror det bliver en dreng :7himmel 11. November: BbyhM - Venter en dreng :7himmel 12. November: HPM - Tror det bliver en pige :7himmel TinaG - Skejby - Tror det bliver en pige :7himmel Nadia S 14. November: marts07 17. November: moisen83 tildechelle - Venter trillinger 18. November: LouiseMalou - Nykøbing F. Sygehus - Venter en dreng :7himmel 20. November: Kacy - Horsens Hospital - Venter en dreng :7himmel 23. November: Tante Trine - Kolding Sygehus - Tror det bliver en pige :7himmel Sarahb_dk - Hvidovre - Tror det bliver en dreng :7himmel 24. November: Nina1982 - Rigshospitalet MumiMor - Rigshospitalet - Venter en dreng :7himmel 25. November: Jusmo - OUH 28. November: frkRavn - Randers Hospital - Venter en dreng :7himmel 30. November: benjul - Venter tvillinger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Hej piger, tænkte at vi også skulle have en terminsliste så vi kan se hvor mange skønne november babyer der kommer til verdenen :loveshower Jeg skal nok opdatere listen hvis i bare siger til jer der vil på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Ej, god ide. Jeg tænkte lige på det den anden dag, at vi burde få oprettet en - men så kom du i forkøbet :) Jeg har termin den 3. november :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Ej hvor godt :) skriver dig på med det samme og tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Vil gerne på den 5.nov. Så er du også på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 super god idé - det er da vist også ved at være på tide at vi får lidt gang i vores terminsgruppe :loveshower Jeg har endnu ikke fået fastsat en endelig terminsdato men har regnet mig frem til at det må være omkring den 5 nov- Så den tager jeg :loveshower Har gået to uger over i de to andre graviditeter, så forventer også at gøre det denne gang, hvis jeg når så langt ( håber håber håber). Men en terminsdato skal man jo have :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 super god idé - det er da vist også ved at være på tide at vi får lidt gang i vores terminsgruppe :loveshower Jeg har endnu ikke fået fastsat en endelig terminsdato men har regnet mig frem til at det må være omkring den 5 nov- Så den tager jeg :loveshower Har gået to uger over i de to andre graviditeter, så forventer også at gøre det denne gang, hvis jeg når så langt ( håber håber håber). Men en terminsdato skal man jo have :-) Jeg har sat dig på til d. 5, så siger du bare til hvis du på et tidspunkt får den rykket til en anden dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Hej alle sammen (: jeg vil os gerne på, er sat til den 10 nov. (: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Hej alle sammen (: jeg vil os gerne på, er sat til den 10 nov. (: Så er du også på listen, velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 jeg vil os gerne på er sat til den 17 nov Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 jeg vil os gerne på er sat til den 17 nov Så er du også på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Jeg har sat dig på til d. 5, så siger du bare til hvis du på et tidspunkt får den rykket til en anden dag :) jeg har været ved læge igår, og han satte mig også til den 5 november :-) så den tar jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 :D nåede lige og svare i den anden tråd. Jeg vil gerne på d 3 november :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 :D nåede lige og svare i den anden tråd. Jeg vil gerne på d 3 november :) Så er du på listen, velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Jeg melder mig forsigtigt på banen til d. 27 nov :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Jeg melder mig forsigtigt på banen til d. 27 nov :) Velkommen til, har sat dig på listen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Hejsa:) jeg er sat til 17.11.2012! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Hejsa:) jeg er sat til 17.11.2012! Har sat dig på listen, velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Jeg har været til en Tidlig scanning i dag og blev sat til den 7. nov. så vil du ændre min terminsdato??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Jeg har en termin der (ind til vi bliver scannet) ind til videre den 24 nov. så et forsigtigt fastsættelse. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Jeg har været til en Tidlig scanning i dag og blev sat til den 7. nov. så vil du ændre min terminsdato??? Det er hermed gjort :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Jeg har en termin der (ind til vi bliver scannet) ind til videre den 24 nov. så et forsigtigt fastsættelse. ;) Jeg har sat dig forsigtigt på d. 24 :) Du siger bare til hvis du bliver rykket på et tidspunkt, så retter jeg det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 indtil videre har jeg termin d.7 nov :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2012 indtil videre har jeg termin d.7 nov :) Så er du på listen, velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites