janniethorup

overtøj

17 indlæg i dette emne

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg har ikke længere noget overtøj jeg kan passe fordi min mave er blevet for stor. Det er da ret problematisk eftersom det ikke lige er vejr til at gå rundt uden jakke endnu.

Hvad gør I andre?

Jannie - som ikke har lyst til at fryse om mavsen

Del dette indlæg

Jeg har heldigvis en vinterfrakke, som er lidt i A-form og som jeg kan undlade at lukke knapperne omkring, men den er saa for VARM nu hernede. Det er for koldt endnu til sommerjakker, som ioevrigt ogsaa er for smaa, saa er efterhaanden lidt i vildrede, men bruger en tyk strikcardigan i uld og maaske en ekstra troeje indenunder, hvis noedvendigt...

Hvis jeg boede i DK ville jeg nok koebe en ventejakke, maaske brugt eller ogsaa paa asos.com og saelge den igen. De har nogle paa tilbud nu... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan stadigvæk passe min vinterjakke, men det synger godt nok på sidste vers - den har det med at glide op over hofterne :) men satser stærkt på, at det sagtens kan gå en måneds tid endnu og så må jeg se hvad jeg så gør :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har måtte overgive mig for længe siden og er "hoppet" i Michaels skijakke allerede tilbage i december :whistling

Nu her hvor det bliver varmere er det en fleece jakke plus en poncho eller bare en frakke jeg har som ikke bliver lukket :rolleyes .

Heldigvis bliver det jo kun varmere fra nu af :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har måttet hoppe i min korte læderjakke som ikke lukkes med en tyk strik poncho udover. Er perfekt lige nu og så et tørklæde hvis det blæser

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er nøjagtig i samme båd. Jeg har kigget lidt på nogle forårsjakker der er skøret over maven og har løs facon for neden. Sådan en forestiller jeg mig at jeg også kan bruge til efteråret med "normal" mave .

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige nu bruger jeg en varm strik-trøje, men ellers hopper jeg i en fleece-jakke når det blir varmere.. Regner med at snuppe mandens, for min egen kan næsten ikke lukkes mere.

Ellers har jeg skindjakke, som ikke behøver at lukkes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har udnyttet moden med kapper og har købt mig denne, bare i en anden farve http://www.asos.com/Liquorish/Liquorish-Tweed-Cape/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1902845&SearchQuery=cape&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Blackwhite

Den fungerer rigtig fint. Er tilpas varm, evt. kombineret med et par lange vanter, og kan sagtens nå udover maven resten af tiden også - og så har min indre dulle det rigtig fint i den :P

Der findes en del kapper rundt om på nettet og i butikkerne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har udnyttet moden med kapper og har købt mig denne, bare i en anden farve http://www.asos.com/...&clr=Blackwhite

Den fungerer rigtig fint. Er tilpas varm, evt. kombineret med et par lange vanter, og kan sagtens nå udover maven resten af tiden også - og så har min indre dulle det rigtig fint i den :P

Der findes en del kapper rundt om på nettet og i butikkerne.

Ogsaa en god loesning . og det er bare saa vigtigt at den indre dulle har det godt wink.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nu fundet en kappe på nettet....det er egentlig en forårs"jakke" men jeg håber jeg kan holde varmen evt med en striktrøje under.

Mit problem er, at jeg synes det er for varmt nu med vinterjakke, jeg har ellers en fin vinterjakke jeg sagtens kan være i, men den blev også brugt ved minus 8 grader,så det er absolut ikke passende.

Med denne kappe, kan min indre dulle også føle sig tilpas (håber jeg, det ser sådan ud ihvertfald) Plus jeg kan sagtens bruge den på kolde sommeraftener og igen til efteråret. Og så til sølle 150 kroner. :yiepie

det er denne her: http://dk.bestseller.com/vila/outerwear/SOMMACAPE/T/14006598,da_DK,pd.html?dwvar_14006598_colorPattern=14006598_SANDSHELL_319238&forceScope=

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er super fin! :)

Det er fantastisk når man finder noget som både er praktisk, passer og som man ser en smule feminim ud i trods manglende talje osv.

- og til 150 kr. så er det fedt, hvis man får brugt den bagefter og ikke en katastrofe hvis man ikke gør!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ogsaa en god loesning . og det er bare saa vigtigt at den indre dulle har det godt wink.gif

Ja, hende må man huske at prioritere også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kapitulerede min vinterjakke sig... Jakken delte sig midt på, da jeg skulle lyne den i dag :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var ude og kigge efter overtøj i sidste uge, men ekspedienterne kom hele tiden rendende med noget, som mest lignede kartoffelsække, når jeg fik dem på :-( Nøj, jeg anede ikke, jeg kunne være så grim.

Så jeg er lidt på herrens mark - har en elastik i nederste knap på min uldfrakke nu, men den er lige straks for varm.

Jeg har lidt kig på denne her

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå jeg må så returnere den kappe jeg sendte bud efter. Jeg lignede jeg ved ikke hvad...en kæmpe en af slagsen endda. Den var bare ikke smart da den kom på. Plus min man syntes den var rigtig grim. Så det skal da ikke lige være den.

Overvejer om jeg kan passe mine korte denimjakker med en cardigan under....det kunne måske være en løsning.

Jeg fatter simpelthen heller ikke hvorfor det skal være så dyrt at købe tøj til gravide. Man har jo ikke flere penge bare fordi man er gravid..nærmest tværtimod. ØV!

Nå men jeg håber jeg finder noget...helst smart. hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Irriterende! Jeg kan lige lægge et billede op af mig med min på i morgen. Synes selv at jeg er smart i den ... :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER