Oprettet March 16, 2012 Nu bor jeg et sted, hvor jeg automatisk for internet og kun betaler 20 kr. til om måneden, men jeg mangler tit et lille USB-stik til når jeg er ude. Når jeg sidder og kigger på internet og det hos forhandlerne står der altid at de vil opsige min nuværende aftale om internet, når jeg bestiller hos dem. Er der overhovedet ikke nogen steder, hvor man kan få fat i det trådlåse bare til computeren? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Jo mener da at både telenor og oister har. Og mener også at fullrate har.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Jeg har haft til telmore, og de skulle ikke vide noget som helst om mit abbonement. Jeg brugte det bare, når jeg var ude :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 jeg tror efterhånden at alle telefonselskaber har mobilt bredbånd. Vi har via telia, fordi de dækker godt de steder, hvor vi er både hjemme og, når vi er rundt i landet. Vi giver 70 kr pr måned for 2 stik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Du skal skelne mellem mobilt bredbånd (som er det du søger) og trådløst bredbånd, som "bare" er en router du har i hjemmet, så du er fri for kabel. Prøv at kigge efter mobilt bredbånd, så burde det være lige til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 For mobilt bredbånd behøver udbyderne ikke opsige din eksisterende aftaler. Sørg for at vælge mobilt bredbånd uden binding da det giver dig mulighed for at se om der er dækning først. Del dette indlæg Link to post Share on other sites