miss_diamond

Så var 3 Jm besøg overstået :)

4 indlæg i dette emne

Så var jeg til 3 Jm besøg :)

Urin,blodtryk var super fint.. Var skønt og høre hjertelyd igen:)

Jm skønnede Freja til og veje 1400 ud fra Sf målet som var 25 :0 hvilket overraskede mig da 3/4D scanningen da jeg var 27+1 sagde 982 gram og idag er jeg 28+4 hehe :D Så nu må vi se hvad scanningen på sygehuset siger den 26 marts hvor vi også får datoen for det planlagte kejsersnit :)

Hun kunne også mærke at hun allerede ligger med hovedet nedad :)

Så næste Jordemoder besøg er den 5 maj og det bliver det sidste da jeg er 36+4 henne til den tid og jo får pks i uge 38/39 :)

Del dette indlæg

Vildt nok alligevel, at du allerede har været til dit 3. jordemoderbesøg :o jeg har ikke en gang været til mit 2. jordemoderbesøg endnu...

Men dejligt, at alt er som det skal være :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vildt nok alligevel, at du allerede har været til dit 3. jordemoderbesøg :o jeg har ikke en gang været til mit 2. jordemoderbesøg endnu...

Tror der er forskel på hvor i landet man er fra.. Her i Sydjylland, eller ihvertfald i Varde, kommer man afsted omkring uge 14, 21, 30, 35 og så hver 14 dag derefter frem til termin..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men dejligt, at alt er som det skal være :)

Jeg skal også til 3. JM-besøg fredag i næste uge. Var til scanning i onsdags, hvor baby blev målt til at veje omkring 1200 gram, hvilket er lidt over gennemsnittet, så det virker til hun vokser godt derinde :D . Desværre ville hun ikke ligge sig ordentligt til 3/4 D billederne, så den del fik vi ikke ret meget ud af

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER