tazdiginez

Menuen lyder på..

52 indlæg i dette emne

Ikke for at flytte opmærksomhed fra tråden.

Men August spiser hvad vi får eller rugbrødsmadder længere er den ikke.

Måske den skal flyttes til 0-1 år eller hvad det hedder.

Det er min mening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke for at flytte opmærksomhed fra tråden.

Men August spiser hvad vi får eller rugbrødsmadder længere er den ikke.

Måske den skal flyttes til 0-1 år eller hvad det hedder.

Det er min mening

Du er i din gode ret til at ha' din mening, men hvad så med "hvad laver dit barn" tråden? Så burde den også flyttes eftersom bøtn fra 9 mdr. alderen og opefter somregel er i dagpleje, bh eller skole derefter? Men den bliver der ikke klaget over?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er i din gode ret til at ha' din mening, men hvad så med "hvad laver dit barn" tråden? Så burde den også flyttes eftersom bøtn fra 9 mdr. alderen og opefter somregel er i dagpleje, bh eller skole derefter? Men den bliver der ikke klaget over?

Nej det syntes jeg ikke for de kommer hjem igen og laver mange sjove ting når de er hjemme.

Syntes måske babymad høre til i 0-1 år for så kunne i inspirere hinanden mere og gøre dt mere overskueligt eks med opskrifter mdr osv. Bare en forslag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det syntes jeg ikke for de kommer hjem igen og laver mange sjove ting når de er hjemme.

Syntes måske babymad høre til i 0-1 år for så kunne i inspirere hinanden mere og gøre dt mere overskueligt eks med opskrifter mdr osv. Bare en forslag

Der er jeg enig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ligger nu fornuftigt, det er small-talk om mad til børn, så skal vi ikke bare få den tilbage på sporet?

(hvis nogen har et problem me det jeg har skrevet er de meget velkomne til at sende mig en PM)

Lige nu har mit barn fået frugt(æble og banan), og får det skyllet ned med lidt bryst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se at den hører mest til 0-1 år, da børn over den alder jo spiser det samme som forældrene (og der er jo aftensmadstråden).

Men jeg tænker faktisk ikke så meget over hvor de forskellige tråde ligger. Når jeg går på BK trykker jeg altid bare på "Nye besvarelser" og så læser jeg de ting jeg finder interessante :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se at den hører mest til 0-1 år, da børn over den alder jo spiser det samme som forældrene (og der er jo aftensmadstråden).

Men jeg tænker faktisk ikke så meget over hvor de forskellige tråde ligger. Når jeg går på BK trykker jeg altid bare på "Nye besvarelser" og så læser jeg de ting jeg finder interessante :balloons

:ditto ;)

Marlon skal snart hentes i DP, og når han kommer hjem skal han have honningmelon, banan, rosiner og måske en kiks :)

Til aften skal han have kartofler, blendet/strimlet stegt flæsk, og så lidt sovs eller mælk for konsistensens skyld.... Dertil majs som han spiser med fingrene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blander mig lige mht. om tråden bør flyttes: For mig giver det GOD mening, at den er under børne smalltalk. Den kunne også godt have passet under 0-1, 1-3, mad&kager og sikkert andre steder, men der er jo mange tråde, der kunne være flere steder. Og som nogen har påpeget så spiser børn jo hele livet :P Jeg tænker også, at selvom børn måske ofte spiser det samme som forældrene når de når en vis alder, så kunne man også inspirere hinanden om hvad der kunne være den gode madpakke, den gode børnefødselsdagsmenu, ungernes livret, sund mad som børn gider at spise osv... Så jeg synes bestemt, at den giver mening her. :)

Taz, det er ikke mit indtryk, at du har noget særligt ønske om at tråden flyttes, men hvis det er, så siger du bare til, så rykker jeg den bare :balloons

Og dermed sidste ord sagt i diskussionen om hvor tråden skal være. :) Det håber jeg at alle vil respektere, så vi kan vende tilbage til emnet! :balloons

:btopic Mit barn spiser chokolademousse :sandie (Altså gennem navlestrengen :lol)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har fået neutrlayoghurt med havregryn og bananmos til morgenmad

Næsten 2 hele skiver rugbrød til frokost (:blink)

Banan + pære + vindrue stykker til eftermiddag

Til aften skal hun have frikadeller og kartofler sammen med hendes forældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har fået neutrlayoghurt med havregryn og bananmos til morgenmad

Næsten 2 hele skiver rugbrød til frokost (:blink)

Hvor er hun vild. Hun spiser jo som en voksen :D

Jeg øver stadig rugbrød med Theo <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun vild. Hun spiser jo som en voksen :D

Jeg øver stadig rugbrød med Theo <_<

Ja, det er ret vildt! hun gider ikke spise bondebrød, men bagerens rugbrød uden kerner - det er bare et hit!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er begyndt at få bryst om morgenen igen, da hun var begyndt at kaste op om eftermiddagen pga. alt det mad :(

Så nu tager vi små skridt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev ammet omk. kl. 6.15.

Til morgen fik hun meget lidt havregrød

Til frkost har hun fået 1/2 skive bondebrød med smør og leverpostej, 1/2 skive med smør og smørreost og 1 kvart blomme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu smager hun pasta for første gang :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har fået frikadeller og rugbrød med smøreost fordi hun ikke gad bulgursalaten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har ikke rigtig gidet at spise noget i dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har ikke rigtig gidet at spise noget i dag <_<

Sådan periode har Ronja også lige haft. Det er temmelig frustrerende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun får sig lidt rugbrød fordi hun var lidt småsulten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået lasagne ligesom os suppleret med en anelse kartoffel/grøntsagsmos.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har den stået på hjemmelavet aspargessuppe med kødboller og dertil hjemmebagte flutes. Elias fik så lige lidt broccoli/bønnemos rest fra i går også og han lappede det hele i sig! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æblestykker til at gnave i, knækbrød og yougurt, vand til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har smagt appelsin i dag. Det kunne han godt lide ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har lige spist lidt blomme. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har lige spist lidt frugt og besluttede sig for at hun nu ville have en TUC kiks (hun har selv hentet dem i skabet) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går spiste Marlon Tomatsuppe med pasta og stegte ostebrød (og mor og far fik lov at spise med :P )

I dag var der havregrød med most banan til morgenmad, og halve vindruer når han kommer hjem fra DP, til aften skal vi have rugbrød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER