Guest

Svær at få til at spise grød og mos

31 indlæg i dette emne

Giver du MME'en varm eller kold?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun får primært vores mad nu til aftensmad, så det bliver det varieret :)

Jeg prøvet stadig lidt med grød om morgenen og når hun kan have fingerene i det så går det også nemmere med skeen :D

Jeg har kun prøvet mme koldt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne have Theo til at spise vores aftensmad, men synes bare det er så svært at vide hvad han må få og hvad han ikke må få? :unsure

Hvad får I fx til aftensmad?

I dag har vi fået kylling, karry, kokosmælk, løg og grønsager. Men de må fx ikke få løg vel? :unsure

Synes bare at hver gang jeg laver en ret, så er der et eller andet i, som han ikke må få <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne have Theo til at spise vores aftensmad, men synes bare det er så svært at vide hvad han må få og hvad han ikke må få? :unsure

Hvad får I fx til aftensmad?

I dag har vi fået kylling, karry, kokosmælk, løg og grønsager. Men de må fx ikke få løg vel? :unsure

Synes bare at hver gang jeg laver en ret, så er der et eller andet i, som han ikke må få <_<

Det kan også være en jungle med det mad til at starte med, men jo du kan sagtens introducere løg - det har jeg puttet i mine kødboller hele tiden, revet godt nok, men så var der trods alt noget smag i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået pasta med kødsauce, frikadeller med rodfrugter i fad (og så lavede jeg også pasta til ronja fordi det ved jeg hun gider) og kylling :) jeg har egentlig aldrig hørt den med løg før.

Hun gider ikke gulerødder og kartoffel stykker. De bliver spyttet ud igen <_<

Jeg tænker ikke så meget over hvad hun må og ikke må mere ;) SPen sagde det eneste jeg lige skulle tænke over var salt og f.eks spinat og rødbeder må de ikke få så meget af.

Og så lige holde øje med reaktioner. Indtil videre har der ingen været.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt med aftensmaden. Det prøver vi også :) han vil dog helst bare have grød med frugtmos, men det får han så ved siden af mens det nye bliver prøvet af. Så det er heller ikke en specielt varieret menu, men det kommer vel.

Min SP siger at hvis man bare ikke selv tilsætter salt, så kan de få vores mad :)

Jeg undgår dog løg og hvidløg fordi jeg synes Samuel får skrigeture om natten når vi har fået det. Men det skal jo indføres igen...måske først når jeg ikke ammer mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER