HenrietteBuchvaldt

Lægeordineret saltlakrids

7 indlæg i dette emne

Jeg har samlet lidt mod og er nu klar til at fortælle om min mandag eftermiddag..

Jeg har fået ordineret saltlakrids af min læge, også masser af væske og en badestol.. Årsagen er jeg besvimmede i badet i mandags.. Det var en kæmpe forskrækkelse og jeg har haft det rigtig skidt psykisk omkring det :( lægen slog fast at et lavt blodtryk 95/60 er årsagen og hendes bedste råd var masser af saltlakrids og væske (væsken er lidt svær pga kvalme, men jeg prøver)

Mine største bekymringer var om jeg kunne risikere at miste vores datter eller gå alt for tidligt i fødsel, men min læge forsikrede at det kun ville ske, hvis det ville ske i forvejen.. Vi håber dog det er første og sidste gang i graviditeten, for det er ikke just behageligt :(

Jeg har det meget bedre og er helt rolig omkring det (skriver dog til min mand når jeg går i bad og aftaler hvis ikke jeg skruer kl det og det ringer han og hvis ikke der er reaktion kommer han hjem) det eneste der er et dilema er, at min mand rejser til Berlin mandag til fredag i næste uge og det synes jeg ikke er så fedt i forhold til Gabriella, frygter sådan at vælte omkuld med hende som vidne :( men min søster kommer måske og bor ved os, så kan jeg have lidt tryghed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puhhh, kan da godt forstaa, du har det skidt med det og er utryg ohmy.gif Man skal daelme ikke falde nogle steder og jeg har stor respekt for det faenomen! Ned med saltlakridsen og vaeske - hvad end det tager at holde det inde. God loesning med din soester, men har du ikke naboer, som I kan saette ind i sagen og faa lidt stoette af til dagligt?

Citronsaft i vand giver ogsaa lige et boost...

Rigtig god bedring! bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh pu ha :kram2 kan godt forstå du er skræmt fra vid og sans - håber din søster kan hjælpe og give dig tryghed - og så ned med den saltlakrids!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang :( håber snart du er ovenpå igen.. Jeg har virkelig været glad for danskvand med citrus, det har hjulpet mig lidt med kvalmen. Og nu får jeg akupunktur på hospitalet to gange om ugen ved ikke hva for et hospital du hører til men det er et gratis tilbud på Hillerød. :) (også vil jeg da lige nævne at jeg hader nåle) men det har været det vær for er ved at få det bedre nu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang :( håber snart du er ovenpå igen.. Jeg har virkelig været glad for danskvand med citrus, det har hjulpet mig lidt med kvalmen. Og nu får jeg akupunktur på hospitalet to gange om ugen ved ikke hva for et hospital du hører til men det er et gratis tilbud på Hillerød. :) (også vil jeg da lige nævne at jeg hader nåle) men det har været det vær for er ved at få det bedre nu. :)

Jeg får akupunktur og det hjælper også, kan bare stadig ikke drikke i store mængder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det bare så ubehageligt og forstå din skræk i forhold til din datter hvis hun bliver vidne til det.

Jeg har selv besvimmet en gang (og tæt på en del gange efterhånden) Min datter så det og var virkelig rystet, og jeg brugte flere dage på at snakke med hende for hun var virkelig mærket af det.

Det skidt med det lave blodtryk. Jeg har købt en måler så jeg holder lidt øje med det selv derhjemme. sidst jeg var tæt på at falde om var jeg nemlig alene med nadja, men nåede at sætte mig ned og hun sad med en is, så der opfattede hun heldigvis ikke mor egentlig var lidt "væk" Jeg alene med min datter hver eftermiddag og det er bare ubehageligt.

tag den virkelig med ro, og mor behøver ikke lege vildt, i må sidde og læse bøger og se tegnefilm osv.

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

S er nu blevet syg med lungebetændelse, så han skal ikke afsted alligevel :( rigtig ærgerligt for ham, men rart han ikke skal afsted for mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER