Guest

Skal man ligge noget i det?

10 indlæg i dette emne

Lige for en gangs skyld leger min krop med mig..

Jeg har brugt æl-beregneren på minmave og den sagde at der vil være størst chance for at blive gravid mellem 6. og 11. marts, så det udnyttede vi selvfølgelig ;) Det skal lige siges at jeg tastede mine 3 sidste mens'er så regner da med at den er rimelig præcis..

Men, de sidste par dage har der i perioder været en stikken i mit underliv og mandag aften nyste jeg da jeg lå i sengen - og det gav et virkelig seriøst stik i underlivet - det var så tårerne trillede.. Derudover er mine bryster (specielt det højre) ømme når jeg trykker let på ydersiden, og jeg føler mig tør bagerst i munden. Har ingen ide om det har noget som helst at sige - men det sætter tanker igang..

Del dette indlæg

ha ha ha, ja de kroppe har det godt nok med at lege med en ;) Personligt ville jeg nok prøve ikke at tænke videre over det. Jeg tror at man rigtig tit har lignende symptomer men bare lægger bare ekstra mærke til det når man er begyndt PB.

Men når det er sagt, så ved jeg at jeg på nøjagtig samme måde vil reagere over hver lille ændring når vi går igang med PB i næste måned.

Prøv ikke at tænke så meget over det de her få dage efter ÆL og måske først hvis du begynder at få symptomer ved mens tid.

Men krydser da fingre for at det er fordi der er noget på vej! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ha ha ha, ja de kroppe har det godt nok med at lege med en ;) Personligt ville jeg nok prøve ikke at tænke videre over det. Jeg tror at man rigtig tit har lignende symptomer men bare lægger bare ekstra mærke til det når man er begyndt PB.

Men når det er sagt, så ved jeg at jeg på nøjagtig samme måde vil reagere over hver lille ændring når vi går igang med PB i næste måned.

Prøv ikke at tænke så meget over det de her få dage efter ÆL og måske først hvis du begynder at få symptomer ved mens tid.

Men krydser da fingre for at det er fordi der er noget på vej! :)

Nu har projektet jo været sat på pause i noget tid - så det er jo lidt som at starte forfra :P Har dog også sagt til mig selv at jeg ikke skal tænke så meget over det før jeg har fundet ud af om min mens kommer i nogenlunde samme tid som de sidste to gange - men det er altså nemmere sagt end gjort :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok... Tankerne blev lige sat igang for fuld udblæsning igen

HJÆLP :D

Jeg er idag på dag 21 i min cyklus og de sidste to cyklusser har været på 30 og 33 dage.. På dag 14 i denne cyklus havde jeg en klat i trussen hvilket jeg tager som tegn på ÆL, minmave.dk's beregner sagde at der ville være størst chance for at blive gravid imellem 6. og 11. marts = dag 12 - 17 så vi gav den jo selvfølgelig gas..

Idag - på dag 21 er der så blod på papiret efter jeg har tørret mig.. Og så tænker jeg: Starter min mens allerede?!?!?!? eller kunne man være så heldig at det er en implantationsblødning? Hvad tænker i? Det var ikke meget blod - næsten ingenting, men der var altså lidt rødt, jeg tørrede mig igen og det var samme resultat :P

Håber nogen kan komme med et bud - mit lille hoved er forvirret :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville nok se om jeg kunne få tankerne andetsteds og så vente til testdagen.. wink.gif Det er svært at sige hvad det er der foregår, men ønske sceneriaet ville da være at det var ægget der havde sat sig fast.. smile.gif Men jeg vil krydse fingre for dig når der skal testes good20luck.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville nok se om jeg kunne få tankerne andetsteds og så vente til testdagen.. wink.gif Det er svært at sige hvad det er der foregår, men ønske sceneriaet ville da være at det var ægget der havde sat sig fast.. smile.gif Men jeg vil krydse fingre for dig når der skal testes good20luck.gif

Tror også bare lige tankerne flyver lige nu, fordi jeg går hjemme alene på min fridag - manden er jo på arbejde :) De næste 3 dage står den på arbejde, mandag skal jeg til Århus med min mor og så arbejde 4 dage igen - og så kommer manden hjem efter 3 dage i Holland så weekenden skal bare nydes inden han skal til Odense hele ugen efter - og så i løbet af ugen mens han er i Odense, så kommer testdagen jo - men det er sgu lidt spændende lige nu.. Har aldrig oplevet sådan en blødning før - heller ikke i den tid min mens var MEGET underlig..

Men ja, drømmescenariet er da bestemt at det er ægget som har sat sig fast..

Tror i øvrigt det er meget godt, jeg ikke har nogen tests liggende herhjemme :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, tænker også at du nok må prøve at vente med at teste til du normalt skulle have mens, selv om det må være super svært!

Men håber da for jer at det er implementeringsblødning!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, tænker også at du nok må prøve at vente med at teste til du normalt skulle have mens, selv om det må være super svært!

Men håber da for jer at det er implementeringsblødning!

Kan heller ikke teste endnu for har ingen tets hjemme :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers prøv at beregne din æl på http://www.elefantino.dk ...... Den virkede i første forsøg ved os :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers prøv at beregne din æl på http://www.elefantino.dk ...... Den virkede i første forsøg ved os :)

Tak :) Men har brugt den på min-mave og ved ik hvor meget jeg kan regne med det, eftersom jeg har pco og først nu er begyndt at have en regelmæssig mens..

Jeg er forvirret endnu.. Jeg havde jo lidt blod torsdag morgen, fredag var der intet.. lørdag, søndag og mandag havde jeg lidt brunligt snask - der var ikke noget jeg tørrede mig efter toiletbesøg det kom i løbet af dagen..

Det føles som om min mave nogen gange snører sig sammen.. Ligesom når man skal kaste op, så får man sådan en underlig følelse maven...

Kan jeg teste nu her tror i? De sidste cyklusser har været 30 og 33 dage og idag er jeg på dag 26..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER