Oprettet March 13, 2012 vi var til 3/4D scanning sidste mandags for at se at vores lille pige voksede som hun skulle og for at få en oplevelse :) Så vil da lige se lidt billeder af vores lille pige :) Selvom hun drillede meget med hænderne og helst ville have dem oppe foran hovedet så fik vi da et par billeder af hendes ansigt :) allerede klar til skole og rækker fingeren pænt op hehe :D så holder man lige fast i sin fod :) Frejas Fødder : Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Wow nogle flotte billeder.. Er det ikke en meget sen MD scanning? Og hvor flot de tog så mange billeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Hov jo det også en fejl :D var en 3d/4d scanning haha.. Er vist træt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Hov jo det også en fejl :D var en 3d/4d scanning haha.. Er vist træt :D Århs hehe :D Så kan jeg bedre forstå!! Hvor er hun altså bare fin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Tuuusind tak :biglove :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Wauv.. Fantastiske billeder.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Hvor er hun fin :-). Skønne billeder. Tænk at hun ligger derinde og har plads til at lege med tæerne ;-). Skønt at tænke på :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Hvor vildt at se - dejlige billeder!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 nåeh hvor sødr :loveshower Syntes jeg bliver endnu mere utålmodig efter at møde det lille menneske i min mave når jeg ser de billeder!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 åhh.. Så fine billeder.. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Jaaaa Hun er så skøn.. bliver kun endnu mere utålmodig når jeg kan se hvad der venter om 10 uger maks :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites