Oprettet March 13, 2012 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) LilleMi: 67,4kg - 1,2 kg (- 1,2 kg) Brineh: 111 kg - 0,7 kg (- 5,0 kg) AnneDam: 91,1 kg - 0,6 kg ( – 1,6 kg) Cirkeline88: 104,5kg - 0,0 kg (- 2,5 kg) krybekvist: 80,2 kg + 0,2 kg (- 0,3 kg) Betty87: 81,4 kg + 0,8 kg (- 2,5 kg) Dorita: 84 kg + 1,0 kg (+ 0,4 kg) TILLYKKE til: LilleMi Husk næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Hvor er i seje tøser! :respekt Drømmer allerede om den dag jeg kan vende tilbage til taberdysten :8: :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Jeg er vendt stærkt tilbage ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Hvor er i seje tøser! :respekt Drømmer allerede om den dag jeg kan vende tilbage til taberdysten :8: :yay Ja det er jo heller ikke ved at være så forfærdelig lang tid tilbage :) - så er lille manden ude og så er du tilbage i taberdysten ;) Jeg er vendt stærkt tilbage ;) Jeg synes det er rigtig flot! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Jahh den holdte sq ikke med 3 i træk.. Ødelagde det vidst selv, men en 25 års fødselsdag skal jo fejres (min rigtige gode veninde)!! Men jeg hopper på hesten igen og ser fremad.. Måske skal jeg senere opnå 3 i træk.. Jeg vil ihvertfald gøre mit for det!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Jeg synes det er rigtig flot! :) Takker :) Har virkelig også kæmpet denne gang :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites