Oprettet March 13, 2012 Jeg sidder og snakker lidt med en veninde, der studerer i Venezuela, om at jeg skal komme ned til hende til sommer. Det vil jeg rigtig gerne og sidder allerede nu og skriver pakkeliste. Hvem sagde kontrolfreak? :whistling Men idét jeg skal rejse langt og i mange timer, med mange mellemlandinger tænker jeg at en vandrerygsæk er sagen fremfor en kuffert. Jeg ejer ikke selv nogen, og aner derfor heller ikke havd jeg skal gå efter. Synes mange af dem jeg sådan har kigget på ligger i en prisklasse omkring 3000-3500 kr. Findes der ikke noget lidt billigere, som samtidig også er godt? Og lige et tillægsspørgsmål :blush : Er der nogle specielle ting jeg skal huske omkring Venezuela? Mener ikke man skal have visum, hvis man er der som turist i mindre end 90 dage. Eller er det mig, der er forkert på den? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Har kun brugt rygsæk til spejderture, og vil sige, at det vigtigste for mig er, at udluftningen i ryggen er god, at stiverne ikke er helt stive, men lidt bøjelige, og at den sidder godt på hoften. Kender rigtig mange, der er meget glade for Haglöf rygsække. Har fundet lidt links til dig med nogle guides: Guide til at købe en rygsæk Udstyrsguide 10 ting du skal huske Håber du kan bruge det :balloons (Visaregler kender jeg intet til) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Jeg koebte min brugt, men naesten som ny for 800 kr. paa guloggratis.dk. Det var en Hagloefs 55 liter i sort og den var helt fab af saadan en faetter at vaere. Solgte den saa til en veninde aaret efter og koebte en lyseblaa Samsonite kuffert, for det gaar alligevel bedre til laksko ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Hvis du er interesseret i at købe en brugt, så lad mig vide :) Jeg har en vandrerygsæk, speciel kvindemodel (dvs ergonomisk efter kvindekroppen) 55L liggende.. Den er brugt 3uger og kommer næppe i brug her igen. Købt for 3600,- .. Sig til så tager vi en snak ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Hvis du er interesseret i at købe en brugt, så lad mig vide :) Jeg har en vandrerygsæk, speciel kvindemodel (dvs ergonomisk efter kvindekroppen) 55L liggende.. Den er brugt 3uger og kommer næppe i brug her igen. Købt for 3600,- .. Sig til så tager vi en snak ;) Det er jeg da MEGET interesseret i! :rolleyes Sender lige en PM Del dette indlæg Link to post Share on other sites