Oprettet March 12, 2012 Kun 11 dage til nf, Ihh hvor er det vildt jeg allerede er nået dertil. Glæder mig som et lille barn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Du er heldig, men du har jo allerede set at der er en lille spire derinde. Glæder mig helt enormt til at få (forhåbentligt) bekræftet, at den lille har det godt. Men jeg skal først til læge d 26, så der er læææænge til jeg får en nf dato. Hvor længe gik der fra dit 1 lægebesøg til du fik brev med datoen til nf? Vi skal jo scannes på samme sygehus. :) Håber mit lægehus får sendt vandrejournalen hurtigt afsted. For ugen efter er det påske, og efter den, skulle jeg gerne til nf. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Der gik kun 4 dage fra 1 lægebesøg til brevet kom med nf tiden. Ej hvor hyggeligt vi begge skal scannes samme sted. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Der gik kun 4 dage fra 1 lægebesøg til brevet kom med nf tiden. Ej hvor hyggeligt vi begge skal scannes samme sted. Ja det går jeg da i hvert fald udfra. :) Siden du kommer fra Nordborg, må det jo være Sønderborg sygehus? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Jep. Hvor kommer du fra og skal du også føde på Sønderborg sygehus? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Ja det skal jeg. Kommer fra Aabenraas omegn. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Jubii kun ca 25 timer tilbage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Så er det nu. Venter spændt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Både godt og skidt :(: Hvorfor skidt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites