Solvej99

Barnevognssele

7 indlæg i dette emne

Hvilken barnevognssele har I? Og hvorfor?

Jeg skal ud og investere i en barnevognssele og aner faktisk ikke hvilken én jeg skal købe. Mener at have læst gode ting om Odders, men vil gerne høre jer ad :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en kliksele fra babydan. Den fulgte med i den pakke vi købte med barnevogn. Den er heldigvis dejlig nem at justere og klikke baby ind i og ud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bassons er god i test. Men saa saelger Kaere Boern den fra BabyDan i luksuspakken, som vi har koebt med vores Bassonvogn... saa det er den vi har koebt, men ikke proevet endnu. Ville nu faktisk gerne have haft den fra Basson til vores Basson Grandeunsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har SnupLet sele for Thorn, og det er vi rigtig glade for. Det var samme sele vi have til den store.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Luxselen fra BabyDan. Den fik vi anbefalet i BabySam. Vi har den ikke i endnu dog, så kan ikke sige så meget om den. Men den har det der åndbare stoflag så barnet nemt kan både sidde og ligge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thorns Snup Let sele. Det er dn bedste af de 3 vi har prøvet synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Luxselen fra BabyDan. Den fik vi anbefalet i BabySam. Vi har den ikke i endnu dog, så kan ikke sige så meget om den. Men den har det der åndbare stoflag så barnet nemt kan både sidde og ligge :)

Det er også den vi har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER