Jane Doe

Mamalicious

31 indlæg i dette emne

Haha, dét har jeg også! Og den var på tilbud - what's not to like? Plus, at jeg både skal til diamant, krondiamant OG bryllup her snart.. Så retfærdiggør det næsten også ny sko hva? :badgirl

Hahaha, nej hvor godt! :D Og uhh ja, sko! Overvejer faktisk selv at finde nogle nye ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahahaha, Mamalicious burde give Jane Doe procenter på al den gode reklame, hun har skabt for kjolen :D

Ja for satan! Kom dem lige ned i lommen på mig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for satan! Kom dem lige ned i lommen på mig :lol

MED DET VUNS grin.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også en butik i Herningcentret - kan bare ikke huske hvad den hedder - og har Brande ikke den store bestsellerbutik med ALLE mærkerne i? Det havde de engang, men jeg har ikke lige været der i et par år må jeg indrømme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også en butik i Herningcentret - kan bare ikke huske hvad den hedder - og har Brande ikke den store bestsellerbutik med ALLE mærkerne i? Det havde de engang, men jeg har ikke lige været der i et par år må jeg indrømme.

Ved ikke lige hvilken det er i Herningcentret, men ved til gengæld at de stadig har 2 butikker i Brande ( en til børn og en til voksne) og at det tøj de har dernede kommer først i de andre butikker et stk tid efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er der nogen af jer der ved hvilke fysiske butikker i DK der fører mærket?

For jeg er ret kræsen med tøj og vil godt prøve det først. Har et par arvede bukser af mærket som er mine yndlings af have på, så kunne være fedt at finde noget mere :D

Nu ved jeg ikke hvor i landet du er fra, men i Aalborg forhandler de det i en butik der hedder møller, aner ikke om det er en butik der findes andre steder.. jeg har købt bukser og en tunika der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER