Solvej99

Babymesse

12 indlæg i dette emne

Der er Babymesse i Øksnehallen d. 28.-29. april

Jeg var der sidste år og vil meget gerne afsted igen :)

Underligt at tænke på at jeg sidste år var gravid og rendte rundt derinde med mega kvalme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor i landet er det nu det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

København...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var der også sidste år. Jeg kunne godt overveje at tage derind igen, men så vil jeg helst have Ronja passet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det kunne være meget sjovt. På det tidspunkt er jeg ikke så langt i graviditeren, så har ikke købt ret meget og kan helt sikkert få kigget på en masse ting.. :glad Manden min kunne godt overtales til at tage med...

Og så er der et link her , hvis nu nogle vil læse mere :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh lyder meget hyggeligt. Tror da mig og manden skal en tur derind, vi bor ikk så langt derfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt ske vi skulle et smut derind - det kunne jo være de havde nogle gode tilbud :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været derinde nu siden oktober 2009 ;) Men kunne helt sikkert godt tænke mig at tage afsted igen, men ser nok lidt på det hvordan jeg har det slut april, det er trods alt ved at være tæt på termin. Vi plejer at have nadja med derinde, hun hygger sig gevaldigt, og så går vi over og spiser på en af cafeerne overfor hallen bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været derinde nu siden oktober 2009 ;) Men kunne helt sikkert godt tænke mig at tage afsted igen, men ser nok lidt på det hvordan jeg har det slut april, det er trods alt ved at være tæt på termin. Vi plejer at have nadja med derinde, hun hygger sig gevaldigt, og så går vi over og spiser på en af cafeerne overfor hallen bagefter :)

Det er nemlig også rigtig hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der sådan noget i Jylland??? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der sådan noget i Jylland??? :whistling

Det gør der, tror dog ikke der er nogle datoer ude endnu, hvornår næste messe bliver.

Her var det i vejle og ved Århus vidst også plejer at holde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig også rigtig hyggeligt :)

Ja specielt om foråret der har flere af dem vidst brunch :) og det kunne sådan en tyk madamme som mig godt lige bruge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER