Oprettet November 2, 2010 Var oprindeligt i tg dec 2009, men gik over tid og fødte så prinsessen d. 2 januar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Og til aller jer der er så heldige at ryge i denne MG... i skal følges med lille Silke, og lille Silke er så skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 nåååhr taak søde Sandie :) det er din guldklump også! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Arhjjj, skal jeg så være i gruppe med dig? <_< ;) ;) ;) ;) ;) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Jeg fødte Asger 19 mrats 2010 :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Arhjjj, skal jeg så være i gruppe med dig? <_< :kram aargh PIS os - det havde jeg ikke lige set komme!! hihiii Jeg fødte Asger 19 mrats 2010 :glad Jeg har Anine fra 6/1 deejligt med flere i denne trippel mg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Her kan jeg også være med. :balloons Jeg har Tobias fra 8. februar 2010. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites