Anna1980

hynde til trip trap stolen

8 indlæg i dette emne

jeg overvejer at investere i en, men kom så til at tænke på hvor længe bruger de den??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elias har to at skifte mellem og vi har brugt den siden han kom i stolen da han var 6-7 måneder gammel og han kan sagtens bruge den længe endnu... Jeg synes den er guld værd, når man har babyindsats pga. den hårde rygplade :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har brugt sin siden nytår, så det et allerede 2,5 mdr. og kommer nok til at bruge den så længe hun sidder i babydelen for som agnethe skriver er ryggen jo en smule hård :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilde er 2,9 år og har stadig hynde på sin stol ;) Jeg kan selv godt lide, at sidde lidt blødt så det syntes jeg også hun skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner også med at komme til at bruge den lææææænge :)

Som Tildes mor skriver, så er det da rart at sidde på en pude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

også det jeg tænkte, men synes bare 329 kr er mange penge for den hynde. Har fundet en på dba til 50 kr jeg håber jeg kan købe, skulle den så vise sig at være meget slidt,så overlever jeg nok 50 kr.... på billedet ser den fin ud og vedkommende skriver at den næsten ikke har været brugt..

http://www.dba.dk/badeudstyr-hynder-til-trip/id-81457121/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

også det jeg tænkte, men synes bare 329 kr er mange penge for den hynde. Har fundet en på dba til 50 kr jeg håber jeg kan købe, skulle den så vise sig at være meget slidt,så overlever jeg nok 50 kr.... på billedet ser den fin ud og vedkommende skriver at den næsten ikke har været brugt..

http://www.dba.dk/badeudstyr-hynder-til-trip/id-81457121/

Vi fik begge vores i gave, men jeg ville da selv have investeret i en, hvis jeg ikke havde fået en - de holder jo lææææænge :D Desuden når du at vaske sådan en fætter ret mange gange, så det er rart at have noget at skifte med. Hvis du er lidt kreativ, kan du købe mønsteret i Stof og Stil til 20 kr. tror jeg det er og så selv lige køre sådan en sammen på maskinen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik begge vores i gave, men jeg ville da selv have investeret i en, hvis jeg ikke havde fået en - de holder jo lææææænge :D Desuden når du at vaske sådan en fætter ret mange gange, så det er rart at have noget at skifte med. Hvis du er lidt kreativ, kan du købe mønsteret i Stof og Stil til 20 kr. tror jeg det er og så selv lige køre sådan en sammen på maskinen ;)

det ville jeg også helt vildt gerne gøre, men skal lige have maskinen først.. ellers kunne min svigermor, men den BITCH!!! skal sgu ikke gøre noget for mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER