TroldeMor

PRE-MUM (Ringkøbing,Skjern,Herning og omegn)

190 indlæg i dette emne

Ja, skal vi ikke holde fast i den 19. Det endte vel egentlig ud med at alle kunne plus lidt flere :glad

Del dette indlæg

jeg er i hvert fald game d. 19. :) Skal nok passe mine forældres hund, men manden og Sara er derhjemme så de kan sagtens tage sig af ham hvis det skulle trække ud ^^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder jo bare super fedt! Og rart at vi allerede har fundet en ny dato - så det ikke når at løbe ud i sandet - og at vi kan nå at mødes et par gange inden de små størrelser begynder at poppe op.. :loveshower og selvfølgelig skulle der gerne være mulighed for møder efter det - men der kan det garanteret være lidt sværere at finde en tid...

Glæder mig også til at se folk (igen)...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må jeg hellere få svaret :rolleyes

Syntes vi holder fast i den 19 - der er en del der kan. Næste gang jeg lige kommer i centret vil jeg gå ind og høre om det bliver nødvendigt at bestille bord - vi er jo ved at være en lille flok. :loveshower

Troldemor

Sara

Majs

Minhemmeligeprofil

Diden

Heidi

Tina

og måske Louisevibe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.. Er rigtig ærgelig over jeg ikke kan være med, men regner jo med at lillebror har meldt sin ankomst omkring næste møde.. Men håber i får en super hyggelig dag.. 7.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.. Er rigtig ærgelig over jeg ikke kan være med, men regner jo med at lillebror har meldt sin ankomst omkring næste møde.. Men håber i får en super hyggelig dag.. 7.gif

jeg synes nu at lillebror er lidt vigtigere end os! ;)

og du er helt klart velkommen til at være med senere inkl. lillebror, når du er klar til det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det jo på Lørdag, d. 19. at vi har en aftale :D

Er vi klar, og har du (Majs) fået hørt caféen efter om der skal bestilles bord inden?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, glæder mig sådan :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

er SÅ klar! glæder mig helt vildt til at se og gense folket! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og jeg glæder mig da foriøvrigt også :D Dejlig måde at starte sin barsel på :)

Blev vi nogensinde enige om et tidspunkt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og jeg glæder mig da foriøvrigt også :D Dejlig måde at starte sin barsel på :)

Blev vi nogensinde enige om et tidspunkt?

Sidst mødtes vi kl. 11..... Tror det er det samme igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps kl 11 og jeg glæder mig også rigtig meget. Jeg har ikke lige været derude endnu, men jeg skal derud onsdag alligevel så regner med at stikke hovedet ind dér og spørge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidst mødtes vi kl. 11..... Tror det er det samme igen :)

Lyder i hvert fald fint for mig ^^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder bare godt majs.... :loveshower

Jeg glæder mig virkelig også til at sku snakke med jer skønne tøser igen - og lære B.la. Diden at kende.. :balloons

Jeg har forresten et godt tilbud til jer... I kan jo evt. tænke over det til på lørdag...

Men hvis ikke I skal noget Mandag d. 11/6 kl 19 - ?

Så synes jeg at I skal komme til Faster og besøg mig til en omgang Tupperware... personligt har jeg aldrig været så meget til det og havde slet ikke regnet med at skulle afholde sådan en aften - men var afsted i sidste uge hos en veninde og "kom til" at sige ja til at være værtinde.

Men men men... fordi det er i uge 24, hvor Tupperware holder 50 års fødselsdag vil der være nogle fantastiske tilbud, som kun vil være i den uge. Plus alle gæster får en sandwich box hver... gratis ting er altid godt...

Så hvis I kunne være fristet, så bare sige til, så kan jeg skrive jer op til en hygge-aften med MASSER af kaffe og kage... (hvis ikke det skulle lokke en flok gravide kvinder til, så ved jeg ik...:whistling )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig virkelig også til at sku snakke med jer skønne tøser igen - og lære B.la. Diden at kende.. :balloons

Jeg har forresten et godt tilbud til jer... I kan jo evt. tænke over det til på lørdag...

Så synes jeg at I skal komme til Faster og besøg mig til en omgang Tupperware... personligt har jeg aldrig været så meget til det og havde slet ikke regnet med at skulle afholde sådan en aften - men var afsted i sidste uge hos en veninde og "kom til" at sige ja til at være værtinde.

Men men men... fordi det er i uge 24, hvor Tupperware holder 50 års fødselsdag vil der være nogle fantastiske tilbud, som kun vil være i den uge. Plus alle gæster får en sandwich box hver... gratis ting er altid godt...

Så hvis I kunne være fristet, så bare sige til, så kan jeg skrive jer op til en hygge-aften med MASSER af kaffe og kage... (hvis ikke det skulle lokke en flok gravide kvinder til, så ved jeg ik...:whistling )

Ps. så har de også nogle gode ting til børn... som jeg selv er blevet lidt fristet af...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også stadig max klar - med forbehold for polterabend. Så kl.11 er fint for mig, mon ikke de har været der inden kl.10 (hvor jeg skal køre), hvis det bliver der? ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hæ hæ... ja jeg er så gået helt fra tupperware, er vokset op med tupperware men det er lidt en "religion" jeg er vokset fra efterhånden, til gengæld syntes jeg nu altid at det er hyggeligt at være med til, fordi homeparties handler om så meget mere. Jeg giver lige beske på lørdag om jeg kommer ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også stadig max klar - med forbehold for polterabend. Så kl.11 er fint for mig, mon ikke de har været der inden kl.10 (hvor jeg skal køre), hvis det bliver der? ;)

Jo mon ikke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kommer selvom jeg er blevet sygemeldt med beskeden om at slappe af.. Hvad ligger cafe Fry i nærheden af. Hvilken ende skal jeg gå efter?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kommer selvom jeg er blevet sygemeldt med beskeden om at slappe af.. Hvad ligger cafe Fry i nærheden af. Hvilken ende skal jeg gå efter?

Den ligger nede ved H&M og Fætter BR....... Dejligt at du kommer :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nød til at sætte mig som en "måske" for har det rigtig øv for tiden. Ved ikke før lørdag om jeg er klar eller ej. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den ligger nede ved H&M og Fætter BR....... Dejligt at du kommer :kram2

Tak :) Det mener jeg godt jeg kan huske hvor er selvom det nok er 4 år siden jeg sidst har været i Herning centret :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :) Det mener jeg godt jeg kan huske hvor er selvom det nok er 4 år siden jeg sidst har været i Herning centret :)

Indgang F er tættest på, den er på den anden side af centret, ellers er indgang E også pænt tæt på :) jeg har bestilt bord til 10 (så er vi dækket godt ind :D ) og hun spurgte om det var ok det blev ude på gangen for det var lettest for dem, så det sagde jeg ja til. Så nu er der total styr på det :D glæder mig endnu mere nu, men det var også bare så hyggelig sidst.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow, ja så får du dig vist en overraskelse, for der er lavet MEGET om i forhold til for 4 år siden..... Men det er den ende ind mod byen, og som Maja siger, så er det indgang E eller F du skal vælge (hvis du ikke kører ned i parkeringskælderen)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow, ja så får du dig vist en overraskelse, for der er lavet MEGET om i forhold til for 4 år siden..... Men det er den ende ind mod byen, og som Maja siger, så er det indgang E eller F du skal vælge (hvis du ikke kører ned i parkeringskælderen)

Haha vidste ikke engang der var parkeringskælder :D Ja, jeg har godt hørt at der er blevet udvidet og at taget er blevet løftet. Så det bliver da lidt spændende at se.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER