Besvaret March 15, 2012 Bliver lige nødt til at rette, jeg kan kun 21. Og 22. April...... :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Bliver lige nødt til at rette, jeg kan kun 21. Og 22. April...... :balloons helt oki Troldemor! ;) mon snart der er flere der melder tilbage???? er så utolmodig! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 jeg har nu skrevet til "Lindegaard" og "MLM" så vi snart kan få en dato på plads ;) men umiddelbart ser det ud til at der er flest der kan d. 21. eller 22. April. har i mest lyst til lørdag eller søndag? det er op til jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Jeg er nok mest på lørdag, men det er ikke altafgørende for mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Jeg ku også godt hoppe med på lørdag.... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 jeg har nu skrevet til "Lindegaard" og "MLM" så vi snart kan få en dato på plads ;) men umiddelbart ser det ud til at der er flest der kan d. 21. eller 22. April. har i mest lyst til lørdag eller søndag? det er op til jer! Tak fordi du skrev hele fra 9 April og frem til start Maj har vi fødselsdage og konfirmationer så det basker. Jeg tager med næste gang, men sig lige til hvis det er først i April :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 jamen skal vi så ikke bare sige at det bliver Lørdag den 21. April på Café Sille....?? er det kl 11? så kan vi spise frokost sammen og drikke kaffe/the om eftermiddagen, alt afhængig af hvor længe vi bliver "hængende".... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Det synes jeg lyder som en rigtig go plan! Den er jeg med på! Så må vi bare vente ogse, hvor mange vi kan få skrabet sammen... :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Jeg er med! Den 21 april på café sille kl 11 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 fantastisk! :glad vi er da mindst 4 piwer :) så det skal nok blive super hyggeligt! :7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Jep smadder hyggeligt.... fedt... :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Jeg vil lige hvordan det ser ud på det tidspunkt, men håber da på jeg er klar der også.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Jeg vil lige hvordan det ser ud på det tidspunkt, men håber da på jeg er klar der også.. bare helt i orden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Lørdag d.21 April kl.11 på café Sille i skjern Jeg er med :) Puha- godt det ikke er min arb. weekend, arbejder hver 2. weekend :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 jei!!!! så bliver vi jo måske 6! fedt fedt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 hej Piwer! vil bare lige sige at jeg glæder mig helt vildt til at se jer i næste weekend! har lige været afsted i dag med nogle piger fra MM og det var SÅ hyggeligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Det bliver super godt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2012 ØV jeg kan ikke alligevel :( Håber virkelig vi kan lave en aftale igen snart herefter.... Havde glædet mig sådan!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2012 ØV jeg kan ikke alligevel :( Håber virkelig vi kan lave en aftale igen snart herefter.... Havde glædet mig sådan!!! er sikker på at vi nok skal finde en ny dato efter denne! ;) ellers ærgerligt at du er blevet forhindret! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Det blir så hyggeligt i morgen... og vi blir 6 alligevel - Anita (min hemmelige profil) ville meget gerne bruge en dag sammen med os i den fede by... Men synes helt sikkert at vi skal prøve en finde en dag, hvor Lindegaard kan være med også... det må vi jo lige snakkes ved om... :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Er det bare mig der har set forkert eller åbner de først kl 12? For så er det lidt fjollet at mødes kl 11 :-) Hvordan genkender vi hinanden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Er det bare mig der har set forkert eller åbner de først kl 12? For så er det lidt fjollet at mødes kl 11 :-) Hvordan genkender vi hinanden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Hehe, det kan jeg da godt se.... Men så kunne vi da lige smutte en tur ned i Jane og Ko til de åbner eller hvad?? :whistling Ej, jeg er ligeglad :P Men kan vi nå at få kontakt med alle inden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites