Oprettet March 8, 2012 Ja som overskriften siger - hvor online shopper i? Nu tænker jeg hovedsageligt tøj både til voksne og børn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Dress-for-less.com (eller dk, det husker jeg ikke) det er. Den eneste jeg lige kan komme på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Desværrenæsten alle steder de har noget til salg :balloons :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Desværrenæsten alle steder de har noget til salg :balloons :whistling Nuppet :whistling :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Nuppet :whistling :blush Ej kan det passe :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Ej kan det passe :D Nope- jeg lyver tit :D Børn: - smaahjerter.dk - babyfryd.dk - troldehøjen-shop.dk - kids-world.dk - filiokus.dk - smartkids.dk - pramworld.co.uk Os selv: - Amazon.co.uk (elektronik, bøger osv) Tøj, køber mest i fysiske butikker. Ikke så ofte, men tager en lidt større pung med af gange ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites