Oprettet March 8, 2012 jeg er simpelthen nød til at dele denne historie med jer. Jeg har en kollega, som havde fundet fyren via dating på nettet. Han var høj, flot og super smart. Havde et godt job osv. De datede faktisk ret længe og havde inden da chattet i længere tid inden de startede med at ses. Så hun troede hun kendte ham. Manden spørger så en dag over telefonen, om han måtte afsløre en hemmelighed for hende. Jamen selvfølgelig måtte han det. Og så fortalte han hende ellers, at han nød at gå i lingeri. Altså dame lingeri. Min kollega troede det var en joke, og sagde, at det skulle han da bare gøre, og at de jo ville ses om aftnen. Da hun ankommer hos ham om aftnen, så åbner han døren i en morgenkåbe i satin, og han har dameundertøj på. Min kollega tror stadig dette er en joke og smiler bare til manden og siger hej. De kommer ind i lejligheden, og så siger han, det et altså ikke er en joke, og at han var glad for hun tog det så let.... Det gjorde hun så ikke, for hun ville ikke kunne leve med, at have en mand med de tendenser. Og hvor han dog gjorde af alt det lingeri, for hun havde jo sovet der og hentet ting i hans skabe... Har i haft dating oplevelser, som bestemt ikke var en succes??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2012 Har været sammen med c siden jeg fyldte 17, så kan ikke lige komme på nogle, men tak for det gode grin. Det må have været vildt akkavet :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2012 Har ikke oplevet det lige så slemt.. Men engang var jeg i byen, og mødte den SØDESTE og lækreste fyr.. Han havde lidt accent (islænder) og IH hvor synes jeg i min brandert at han var fantastisk. Da jeg mødte ham en uges tid efter, på en "rigtig" date... Havde han sådan nogle legetøjsringe på, med kranier og slanger.. Han var et halvt hovede lavere end mig (jeg er 167!!!) og han talte så trælst.. :whistling Jeg havde egentlig inviteret ham på weekend, men endte med at få en veninde til at fake at hun havde brug for mig, så han tog hjem allerede første dag om aften! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2012 jeg er simpelthen nød til at dele denne historie med jer. Jeg har en kollega, som havde fundet fyren via dating på nettet. Han var høj, flot og super smart. Havde et godt job osv. De datede faktisk ret længe og havde inden da chattet i længere tid inden de startede med at ses. Så hun troede hun kendte ham. Manden spørger så en dag over telefonen, om han måtte afsløre en hemmelighed for hende. Jamen selvfølgelig måtte han det. Og så fortalte han hende ellers, at han nød at gå i lingeri. Altså dame lingeri. Min kollega troede det var en joke, og sagde, at det skulle han da bare gøre, og at de jo ville ses om aftnen. Da hun ankommer hos ham om aftnen, så åbner han døren i en morgenkåbe i satin, og han har dameundertøj på. Min kollega tror stadig dette er en joke og smiler bare til manden og siger hej. De kommer ind i lejligheden, og så siger han, det et altså ikke er en joke, og at han var glad for hun tog det så let.... Det gjorde hun så ikke, for hun ville ikke kunne leve med, at have en mand med de tendenser. Og hvor han dog gjorde af alt det lingeri, for hun havde jo sovet der og hentet ting i hans skabe... Har i haft dating oplevelser, som bestemt ikke var en succes??? :lolhit årh det er altså sjovt - men er glad for det ikke var mig... jeg kunne heller ikke leve med en mand i dame undertøj - total turn off!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites