Oprettet March 7, 2012 Hej Ville lige høre hvor tilredte i andre er med graviditets gener? I min sidste graviditets kastede jeg op i 4½ måned og intet hjalp, min lugtesans var ekstrem, og brystern ømme. Denne graviditet er ikke helt så slem, mine bryster er mega ømme, og lugtesansen er skærpede, men jeg har været forkølet lige siden jeg opdagede graviditeten og det betyder så heldigvis at lugtesansen ikke er helt så god som sidst, jeg måtte dog skifte plads i toget den anden dag, da der satte en mand sig ved siden af mig og han stank, dette kombineret med en ekstrem kvalme, betød opkastfornemmelser og jeg flyttede kupe. Denne gang kaster jeg ikke op, men jeg har heldags kvalme, det er godt nok også trættende. Har forsøgt med ingefør, vitamin og konstant spisning, men intet synes rigtig at hjælpe. Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke nød at være gravid sidst og jeg synes det var slemt, men man glemmer da alligevel hvor slemt det trods alt var, for denne gang går det bedre, men jeg synes det er hårdt/slemt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Åh ja jeg lider af konstant kvalme og kaster op. Jeg blev dog indlagt på hospitalet pga det blev for voldsomt og de har givet mig nogle piller som kan holde kvalme og opkast væk heldigvis. Ellers har jeg også ømme bryster, og en mærkelig lugte og smagssans :) Og mine hormoner kører lidt højt engang imellem :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Jeg har hele tiden haft konstant køresyge kvalme (dog uden opkast). Og hovedpine. Og nu også begyndende bækkensmerter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2012 For mig er forstoppelse, en stensikker faktor hver gang :( Det har jeg aldrig problemer med ellers! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2012 Nå ja, jeg nåede da lige at skrive at det ikke var så slemt som sidst, men det tager jeg i mig, nu er opkast kommet for fuld styrke. Glæder mig bare til oktober! puha der er længe til. Opkast stoppede efter 4½ måned sisdt, lad det være før denne gang :o) Del dette indlæg Link to post Share on other sites