Oprettet March 7, 2012 Andre end mig der glæder sig til at se de desperate husmødre? :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 :yay Glæder mig også. Manden er træt af, at onsdagstrænningen er flyttet til torsdag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Hehe er en god sæson, men begynder at blive mere dyster. Har set der hvor de er nået til i USA (eller mangler 2 afsnit i forhold til dem) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Har også set nogle af afsnittene... Men glæder mig til at se resten, det er så spændende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Har også set dem ;) Men det fordi det kommer sent til min sengetid til jeg gider se dem i fjernsynet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 uh hvad klok? Jeg glæder mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 uhh jeg er klar. Hvordan ser i andre serien på forhånd?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Jaaa du har lige lyst min dag op! :P Jeg vidste slet ikk den nye sæson allerede ville starte nu, tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 eeeeeej det vidste jeg ikke :( nu er jeg gået glip af det :( link til afsnittet??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 eeeeeej det vidste jeg ikke :( nu er jeg gået glip af det :( link til afsnittet??? Du kan vist stadigvæk se det første afsnit gratis på sputnik.dk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Nogen der ved hvor langt bagud vi er her i DK, i forhold til USA? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Mener kun at der er lavet 8 sæsoner. Og vi ser sæson 8 nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Mener kun at der er lavet 8 sæsoner. Og vi ser sæson 8 nu. Super tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2012 Usa har sendt afsnit 16 i sæson 8 i fredags Del dette indlæg Link to post Share on other sites