Barbamama

Hvad er det mærkeligste ved at være gravid?

36 indlæg i dette emne

At man ikke længere er herre over sin følelser...

Jeg kan begynde at græde over de mærkeligste ting og jeg synes faktisk det er små ubehageligt, da jeg normalt er meget kontrolleret omkring mine følelser.

Da jeg var gravid kunne jeg græde over Levevis reklamen :blink :huh Den hvor alle deres produkter synger, til stor morskab for manden :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Netop, sådan er mine hik også.... Meget mystisk!

Jeg er spændt på om det går væk igen. Min mormor hikker også på den måde... :huh Må lige have spurgt hende om det startede i graviditeten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal bare gå væk, for det er virkelig højt.......... Alle vender sig om og kigger på mig, når jeg kommer med mit ene høje hik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får forstoppelse, hvad sker der lige for det!!!? :blink

Det har jeg normalt slet ikke besvær med, plejer at være nærmest på klokkeslet morgen og igen hver aften....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får forstoppelse, hvad sker der lige for det!!!? :blink

Det har jeg normalt slet ikke besvær med, plejer at være nærmest på klokkeslet morgen og igen hver aften....

Tror det skyldes de jern piller du får... De forårsager ofte forstoppelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mine negle både på fingre og tæer vokser mega hurtigt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

drømmene - de er så intense og virkeligheds tro (dog ikke altid særlig realistiske) at jeg liiiiige skal tænke mig om når jeg vågner - nogle gange bliver jeg i tvivl om det er noget jeg har drømt eller om det virkelig er sket - som da jeg drømte at manden havde ryddet op på sofabordet om natten, men da jeg stod op lå der stadig vasketøj og nogle papirer - blev total forvirret!

At jeg pludselig er blevet herre god til sudoku - men ikke husker tandlæge aftaler!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er indenfor de seneste dage begyndt at nyse helt vildt!!! Det gør mit intet - elsker at nyse ;) Men det er bare lidt underligt, normalt når jeg begynder at nyse betyder det gerne sygdom... Men ikke nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha, det har jeg gjort hele graviditeten.... Jeg synes det er belastende, da det gør ondt nederst over hårgrænsen hver eneste gang.... så det er typisk.... atjuuuuh.... AV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ved jeg - at du har gjort længe ;) Tænkte også på dig da det begyndte ;) Heldigvis gør det ikke ondt hos mig! Det gjorde det engang, men ikke længere... Men så er der så mange andre ting, der gør ondt i mit underliv pt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte også på dig i aftes, da jeg troede det var min tur til af få tjekket maven.... men jeg lagde mig og fik det bedre i løbet af et par timer... Smerterne hænger 100% sammen med hvor meget jeg laver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER