Carcassonne

Lejlighed - Hvad synes I?

15 indlæg i dette emne

Jeg syntes at den ser rigtig lækker og dejlig ud. Er sikker på du kan indrette den super godt.

Har boet på Amager i nogle år med min mand Ved Sønderport, og det ligger lige i nærheden. Området er super lækkert. Amagerbrogade er fyldt med gode cafeér og butikker. Og du har sindsygt tæt ind til byen. Det offentlige kører ofte. Christianhavn kan du gå til og der er volden du kan løbe rundt eller bare sidde og nyde solen.

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes den er meget fin, men ikke et sted jeg ville overveje at bo med børn, der er den for lille synes jeg...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes den er meget fin, men ikke et sted jeg ville overveje at bo med børn, der er den for lille synes jeg...

Det er den hel klart :) men lige nu er jeg mere bekymret over den ligger i stuen....

Har også kigget hvad jeg ellers kan finde lige omkring der, og der er en del muligheder.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja den er lidt lille, og jeg kan ikke lide boliger i stueetagen, men det er bare mig der er en bangebuks :lolhit

Men jeg synes den ser rigtig flot ud. Og området er tæt på byen, og masser af forretninger. Min søster bor i nærheden og hun er ret glad for at bo der.

Jeg ville nok bare overveje om jeg ville bo i stueetagen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den ligger i et super fedt område! Jeg bor selv på Amager... Tæt på metro og busser der kører hele tiden, tæt på cafeer.. Ja den har en super beliggenhed :)

Men ja jeg ville personligt heller ikke vælge en stuelejlighed.. Selve lejligheden er super lækker!

Kan i ikke købe en tre vær. for de penge i kan låne? Det ville jeg i hvert fald gøre..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har boet i egen lejlighed 300m derfra - skønt område!

Ligger lejligheden på hjørnet eller lidt inde på det lille indstik - det tror jeg gør en stor forskel for larmen, for Vermlandsgade er ret trafikeret, da den er en af hovedårerne ud af Amager. Især når det er en stuelejlighed ville jeg helt sikkert opleve den i myldretiden før jeg forelskede mig for meget i den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den ligger i et super fedt område! Jeg bor selv på Amager... Tæt på metro og busser der kører hele tiden, tæt på cafeer.. Ja den har en super beliggenhed :)

Men ja jeg ville personligt heller ikke vælge en stuelejlighed.. Selve lejligheden er super lækker!

Kan i ikke købe en tre vær. for de penge i kan låne? Det ville jeg i hvert fald gøre..

Afhænger af hvilke områder men vi skal ud og se en masse de næste par dage (flyver over i morgen) og så må vi jo se :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville finde en med lidt flere muligheder i :) Den er ikke helt stor nok til man kan bo der med et barn tror jeg..

Jeg synes ellers den er SUPER lækker, og hvis man ikke vil have børn før om 4-5 år(Kende rikke jeres plan) så ville den være perfekt :)

At den er i en stuelejlighed.. Hmm.. JOeh, men i dag kan man jo få rigtig mange forholdsvis billige alarmer, så jeg ville bare vælge at købe sådan en også er der jo kun fordele ved at bo i stueetagen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Afhænger af hvilke områder men vi skal ud og se en masse de næste par dage (flyver over i morgen) og så må vi jo se :)

Uhhh! Spændende!! :) Som sagt sig endelig til også hvis i har brug for nogle gode, sjove spisesteder.. :) Jeg hjælper gerne med andet, end vedr. lejligheder og områder ;) Og god tur herover, håber i får en god tur og bliver lidt klogere på det hele!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh! Spændende!! :) Som sagt sig endelig til også hvis i har brug for nogle gode, sjove spisesteder.. :) Jeg hjælper gerne med andet, end vedr. lejligheder og områder ;) Og god tur herover, håber i får en god tur og bliver lidt klogere på det hele!

Jo tak :) men tror vi klare os og har et rigelig stramt program :) og er inviteret på mad til alle måltider :)

Rejser over i morgen eftermiddag, og ser 2 lejligheder og så skal vi spise middag som min farbror og tante. Derefter skal vi så bo hos min moster til vi tager hjem igen så hun styrer forplejning :) Så kommer mine svigerforældre over fredag hvor vi så køre med dem hjem til Fyn.

Men vi satser selvfølgelig på størst mulig, billigst muligt, i det dejligst mulige område :) men er jo modstridende parametre.

Vi regner ikke med at købe noget nu, men mindre vi altså lige falder over den perfekte lejlighed, men mere at få et overblik over præcis hvor vi gerne vil bo omkring København.

Men vi har 3-værelses, større 2-værelses og én enkelt 4-værelses lejlighed vi skal ud og se.

Den som er nævnt øverst her er fravalgt, men vi skal ud og se en anden i området som er større.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo tak :) men tror vi klare os og har et rigelig stramt program :) og er inviteret på mad til alle måltider :)

Rejser over i morgen eftermiddag, og ser 2 lejligheder og så skal vi spise middag som min farbror og tante. Derefter skal vi så bo hos min moster til vi tager hjem igen så hun styrer forplejning :) Så kommer mine svigerforældre over fredag hvor vi så køre med dem hjem til Fyn.

Men vi satser selvfølgelig på størst mulig, billigst muligt, i det dejligst mulige område :) men er jo modstridende parametre.

Vi regner ikke med at købe noget nu, men mindre vi altså lige falder over den perfekte lejlighed, men mere at få et overblik over præcis hvor vi gerne vil bo omkring København.

Men vi har 3-værelses, større 2-værelses og én enkelt 4-værelses lejlighed vi skal ud og se.

Den som er nævnt øverst her er fravalgt, men vi skal ud og se en anden i området som er større.

Ja det lyder, som at i er dækket ind :) God tur herover og god fornøjelse med lejlighedskiggeri!! Er spændt på, at høre hvad i finder ud af og krydser fingre for, at i finder noget i virkelig synes om!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det lyder, som at i er dækket ind :) God tur herover og god fornøjelse med lejlighedskiggeri!! Er spændt på, at høre hvad i finder ud af og krydser fingre for, at i finder noget i virkelig synes om!!

jo tak :)

Skal nok give en update efterfølgende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Ville lige give en update på vores lejlighedstur :)

Vi har udelukket tåstrup mm. da vi mener at det ligger for langt ude, og der så vil være for lang transporttid.

Til gengæld faldt vi for Vanløse, og fandt også en lejlighed vi bare måtte have, men den er bare for lille så der er ikke en fremtid i den. http://home.dk/sag/112B00098 Virkelig dejlig lejlighed ellers.

Vi så også mange på amager, men var bare ikke lige så lækkert område som Vanløse (synes vi), men hvis vi ender med at finde den perfekte lejlighed på Amager så kan det godt godkendes :)

Vi vil søge videre i vanløse, valby og Amager (grænsen af rødovre mod Damhussøen kan også gå). Så vi håber på at den rigtige lejlighed snart bliver sat til salg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjovt, jeg har boet ikke langt fra lejligheden i er faldet for i Vanløse :D Det er et dejligt område, med vand og park lige i baghaven - næsten :)

Jeg forstår at i er faldet for Vanløse, jeg var også meget glad for at bo der :) Tror bare i skal de rigtige steder hen her på Amager, så falder i også for stedet her ;)

Glæder mig til, at se hvad i ellers får kigget på :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER