Oprettet March 6, 2012 :balloon :balloons :hurra Stort tillykke med fødselsdagen! :hurra :balloons :balloon Håber du får en skøn dag og bliver rigtig forkælet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Hjertelig tillykke med fødselsdagen;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Kæmpe stort tillykke med dagen smukke!!!! :loveshower :balloons :hurra :loveyou :loveshower Jeg håber du får en rigtig skøn dag!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 :loveshower Glædelig rigtig fødselsdag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Stort tillykke med fødselsdagen :) Håber du får en virkelig god dag :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 tillykke med fødselsdagen :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Tillykke med dagen! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Tillykke med fødselsdagen :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 tillykke med fødselsdagen. Og tak for det gode vejr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Tillykke!!!! :balloon Håber at du får en superdejlig dag!!! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Tusinde mange tak for lykønskningerne piger :loveshower Jeg havde en dejlig dag i går, meget afslappet og nede på jorden. Js overraskelse afsyste vi, da Maliva havde fået diarre og var syg, så vi tager ud og spiser på lørdag i stedet for :) Dagen var ligesom en hver anden dag, med lidt handlen ind og så besøgte vi mine forældre. Alt i alt en god dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Et forsinket tillykke herfra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites