Besvaret May 23, 2013 Vi har også en skönt og den virker fint :) Er fuldt ud tilfreds med den. Valgte den blandt de andre da en herinde fra anbefalede den og hun arbejdede indenfor feltet. Hun sagde vist at de ikke vejede nok til at få udbytte/have brug for en dyr fancy madras (som jeg husker det). Er mindre tilfreds med de lagner der ikke gider sidde på den ;) Så køb ikke i fakta.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Vi har også en skönt og den virker fint :) Er fuldt ud tilfreds med den. Valgte den blandt de andre da en herinde fra anbefalede den og hun arbejdede indenfor feltet. Hun sagde vist at de ikke vejede nok til at få udbytte/have brug for en dyr fancy madras (som jeg husker det). Er mindre tilfreds med de lagner der ikke gider sidde på den ;) Så køb ikke i fakta.. Haha - ok,note to self: Skönt madras - check! Lagner fra Fakta - no go! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Vi har den første til 299 og er godt tilfredse. Lige da vi pakkede den op tænkte jeg, at det virkede som en meget "fesen" madres, men da den havde ligget og fået lov at folde sig ud i et døgns tid, så blev den rigtig fin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Åh, jeg kan ikke huske hvilken madras vi havde til Maliva, MEN den VAR fra IKEA og vi var yderst tilfredse. Hun bruger den stadig i sin weekend-seng og den er rigtig god. :) Det er enten denne eller denne vi købte. Jeg mener at det er den sidste som Maliva har. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Haha - ok,note to self: Skönt madras - check! Lagner fra Fakta - no go! :D Godt :P Her troede jeg at jeg var smart og det var godt nok billigt i Fakta - og så får de madrassen til at bue og kan ikke strækkes helt ud <_< Når du køber madrassen, skal du ikke lade dig skræmme af at det en vacuum pakket pølse, man ikke skulle tro ville blive til en ordentlig madras. Ligesom GrønFro skriver, så skal den nok blive fin efter 1-2 døgn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites