Oprettet March 5, 2012 Så blev vores lille prinsesse 1 år i fredags (husker I det lækre vejr??) :balloon :hurra Tiden løber fra os og lige om snart bliver hun vel 10 år :blink I onsdags besluttede jeg at det skulle være slut med flasken (hun fik en inden sengetid) og hun har ikke fået eller manglet den siden - ingen sure miner :kram Så holdte vi stooooooooor fødselsdag i lørdags og hvor var det dog spændene med (MANGE!!!)gaver, mennesker og sin helt egen lagkage :glad I vuggestuen idag, fiser hun hen til frugtbordet og finder sin madkasse og finder hurtigt låsen og prøver at åbne :blink - hvor blev min baby af?? Nu venter vi bare på at hun begynder at gå. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Store pige :biglove Tillykke med hende :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Det lyder som en skøn pige i har jer :loveshower Stort tillykke med de 1 år :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Tak allesammen :) Hun er også mit livs lys :loveshower Vil gå gennem ild og vand for hende! Kan simpelthen bare ikke forstå hvor tiden er blevet af? Hvad blev der af min lille baby? Hvor kom den her store og dygtige pige fra? :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites