Oprettet March 5, 2012 troldemor har fødselsdag og det har hun jo for det er idag Troldemor har fødselsdag og det har hun jo for det er idag og høøøør nu her hvordan vi alle råbe vil og høøøør nu her, hvordan vi råbe vil Hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra. Stort tillykke med fødselsdagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Tillykke :balloon :balloon :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 STORT tillykke :balloon Håber du får en fantastisk dag med flag, balloner, kage og kys :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Stort tillykke :balloon Håber du bliver rigtig forkælet :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Hjertelig tillykke med fødselsdagen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 :balloon :balloon :balloon :balloons :balloons :balloons Hjertelig tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 :balloon :balloons :hurra Tillykke med fødselsdagen! :hurra :balloons :balloon Håber du får en skøn dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Stort tillykke med fødselsdagen :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 SØDE DEJLIGE KVINDE!!! SUPER MANGE GANGE TILLYKKE MED DAGEN! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Hurra for troldemor :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Sikke dog en dejlig tråd at komme ind til :loveshower :glad :yay Tusind tak skal i have allesammen for jeres hilsner og lykønskninger...... :kram2 til jer alle :loveshower Jeg har haft en dejlig, omend lidt anderledes fødselsdag.... Manden skulle starte på job i dag efter godt 2 måneders vinterfyring, så det var da en smule uheldigt :rolleyes Marlon blev afleveret i DP, og jeg selv er stadig syg..... Men har dog hygget mig alligevel, og mine forældre kom med pandekager til aftensmad :biglove Jeg har fået nogle skønne gaver også.... Lækkert ventetøj, og en fantastisk ByStroom pusletaske blandt andet :loveshower Igen..... Tusind tak for hilsner :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Tillykke søde! Dejligt at det har været en ok dag, alting taget i betragtning. - Og skønne gaver lyder det til!:loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites