Guest

nyt teleselskab

11 indlæg i dette emne

Jeg har lige nu Telia - og har altid haft telia, men syntes efterhånden det er blevet halv dyrt, derfor vil jeg gerne skifte.

Jeg har endnu ikke selv været inde at undersøge noget, fordi jeg ofte syntes at man bliver fanget i reklame teksterne om hvor gode de allesammen er, men i virkeligheden står der jo ikke noget om kunde tilfredsheden og derfor vil jeg lige høre herinde før jeg undersøger noget specifikt!

:help

Jeg har mest brug for fri sms og mms, samt en smule taletid, tror ikke engang jeg ville bruge 6 timer - men er blevet enig med mig selv om at det vil være det jeg vil gå efter - men 5 kan også gøre det.

Telefonens internet bruger jeg hovedsageligt hjemme hvor den går på det trådløse, har sjældent brug for det andre steder, men vil godt have muligheden for det.

Hvad tror i ville passe bedst til mig? Der skal være god mobil dækning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har telmore og det er jeg rigtig glad for :) Jeg har 5 timers tale, fri mms og sms og 3 gb data for 150 kr.. Tror ikke det er det billigste man kan få, men jeg er fint tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har cbb...

5 timers tale, fri sms, fri mms, fri internet til 149 kr.

Desuden ringer man gratis til andre med cbb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har telmore og det er jeg rigtig glad for :) Jeg har 5 timers tale, fri mms og sms og 3 gb data for 150 kr.. Tror ikke det er det billigste man kan få, men jeg er fint tilfreds :)

Ditto.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TELMORE!! Har prøvet så meget andet, men vender altid tilbage til Telmore, for det er bare bedst på alle områder.... Dækning, priser og service generelt......

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Onfone og er 100% tilfreds..

99 kr pr måned, fri sms og mms og net, og 3 timers taletid..

Hvis du skal ha 5 timers, koster det 149 kr.

Man taler gratis Onfone-Onfone, dvs det tæller ikke med i de 3 eller 5 timers taletid.

Man kan hele tiden følge sit forbrug på sin personlige side på nettet. Meget overskueligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft telmore i maaaaaaaaaaaange år og er meget tilfreds. :) Ved faktisk ikke om jeg kunne få min telefoni billigere, men har heller ikke været interesseret, for jeg har det godt hvor jeg er. :yay Men jeg bruger så heller ikke min mobil til ret meget andet end sms'er, så jeg har fri sms til 69 kr, og så ringer jeg måske for omkring en 30-80 kr om måneden. Plejer i hvert fald at passe med at jeg giver 100-150 om måneden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det også Telmore vi bruger begge to :) Vi er rigtig glade for dem og har ikke tænkt at skifte..

Jeg ved at man kan få et bedre tilbud.. Vi giver 99 kr for 2 timers taletid og gratis sms og mms og jeg har set det til samme pris, men med 3 timers taletid :) Men vi bruger ikke telefonen i mere end 2 timer og vi er godt tilfredse, så vi bliver hvor vi er..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste bruger bibob og giver 99 kr. om måneden, som så giver fri sms, mms og 3 timers tale samt 3 gb. data. Koster så et gebyr på 1,20 om måneden at betale regningen men synes vi fungere godt. Den trækker bare pengene fra ens dankort når det er tid til betaling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har oister, med 6 timer og 6 gb. og så fri sms og mms til 149 kr. men de har vist også en med 3 timer og 3 gb og fri sms og mms til 99 kr.

de bruger 3´s net så de dækker stort set overalt (ellers går de over på tdc´s net) jeg har oprettet det til min kæreste, min mor og min lillebror :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har oister, med 6 timer og 6 gb. og så fri sms og mms til 149 kr. men de har vist også en med 3 timer og 3 gb og fri sms og mms til 99 kr.

de bruger 3´s net så de dækker stort set overalt (ellers går de over på tdc´s net) jeg har oprettet det til min kæreste, min mor og min lillebror :whistling

har vi også og det dækker alle steder så bliver der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER