Guest Cirkeline88

hvilket internet har i?

18 indlæg i dette emne

sagen er den at vi lige nu mobilt bredbånd fra oister, men vi vil gerne ha noget almindeligt bredbånd. vi har kigget lidt på telenor, telia og tdc men vi kan ikke helt finde ud af hvad vi skla vælge <_<

så hvad har i? og er i tilfredse med det?

Del dette indlæg

Vi har waoo - fiberbredbånd. Det fungere rigtig godt og vi har en sindsyg høj hastighed. Såsnart manden ser chancen for at opgradere uden det koster, gør han det. Så vi har nu 60/60 Mbit :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har telia.. Men vi burde kigge på noget andet. Synes vi betaler mere end andre gør ..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har TDC bredbånd home due tror jeg det hedder - det er vi fint tilfreds med, det koster 700 og et eller andet hver 3 måned :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har waoo - fiberbredbånd. Det fungere rigtig godt og vi har en sindsyg høj hastighed. Såsnart manden ser chancen for at opgradere uden det koster, gør han det. Så vi har nu 60/60 Mbit :)

Det har vi også og er meget tilfredse med det..

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto og det kører bare..... Mener vi giver 130 eller 170 i måneden for 60/60 :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis I kan få fiber, vil jeg anbefale det...

Vi havde tidligere internet fra Telmore, og det var vi rigtig glade for. De bruger, de samme kabler som TDC gør, og det betyder at hastighederne er de samme som men kan få hos TDC, men priserne er lavere. Jeg synes man får en rigtig god service hos Telmore. Hvis man ikke har brug for at ringe til sit teleselskab, er det fordi, de gør det godt...

Vi skiftede kun fordi vi skulle have tv. Så lige nu har vi Fullrate, og det er vi også tilfredse med :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har yousee og er fint tilfreds!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yousee, 20/20 for 150,- pr. Måned :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har Altibox. Alt for lidt up og down til 200 kr pr måned

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waoo fiberbredbånd her.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ved faktisk ikke om vi kan få fiber, ellers var waoo et ret godt bud.

jeg har kigget på yousee og dem kan vi ikke få, aner ikke hvorfor, men jeg tjekkede vores adresse på deres side og den sagde at de ikke kunne tilbyde os noget

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ved faktisk ikke om vi kan få fiber, ellers var waoo et ret godt bud.

jeg har kigget på yousee og dem kan vi ikke få, aner ikke hvorfor, men jeg tjekkede vores adresse på deres side og den sagde at de ikke kunne tilbyde os noget

Det er fordi yousee ikke har gravet kabler ind til alle boliger, da det er en anden type kabler end telefonkabler. Og det er kun telefonkablerne TDC har leveringspligt på... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har internet fra Energi Midt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er fordi yousee ikke har gravet kabler ind til alle boliger, da det er en anden type kabler end telefonkabler. Og det er kun telefonkablerne TDC har leveringspligt på... :)

Nårh okay :) for så vidt jeg kan se kan vi nemlig godt få TDC :) og for mig var det jo lidt samme selskab :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nårh okay :) for så vidt jeg kan se kan vi nemlig godt få TDC :) og for mig var det jo lidt samme selskab :)

Det er også det samme firma, men det er to forskellige typer kabler. Yousee er samme type som Stofa og TDC er samme type som Telenor :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har nu bestilt stofa, de kunne gi mig 15 mbit til 179 kr. det lyder ret okay for mig. har haft dem før, bare uden trådløst og der fungerede det fint :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yousee og det kører bare :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER