Oprettet March 4, 2012 Hvilke antivirus programmer til Mac kan I anbefale? Kan ikke finde AVG'en til Mac, så det må jeg nok bare leve med, men hvad er der ellers? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Morten (min Mac ekspert mand) siger at det reelt ikke er nødvendigt, men at der findes en der hedder I antivirus, som kan bruges. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Morten (min Mac ekspert mand) siger at det reelt ikke er nødvendigt, men at der findes en der hedder I antivirus, som kan bruges. Hvorfor er det egentlig ikke nødvendigt? Risikoen for at få virus på en Mac er vel egentlig ligeså stor som på en almindelig Windows-computer? Eller er jeg helt galt på den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Hvorfor er det egentlig ikke nødvendigt? Risikoen for at få virus på en Mac er vel egentlig ligeså stor som på en almindelig Windows-computer? Eller er jeg helt galt på den? Det er fordi de virus der bliver "sendt ud" er lavet til alm computere. Der er ikke mange der har Mac, så det er ikke interessant som målgruppe. De rammer flere ved at lave til PC. Men I Antivirus er en god gardering, for selvfølgelig er risikoen der! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Det er fordi de virus der bliver "sendt ud" er lavet til alm computere. Der er ikke mange der har Mac, så det er ikke interessant som målgruppe. De rammer flere ved at lave til PC. Men I Antivirus er en god gardering, for selvfølgelig er risikoen der! Okay, så er jeg med. Tusind tak for svar. Jeg må lige prøve at kigge på det I Antivirus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Vi har heller ikke noget og det burde ikke være nødvendigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Jeg kender ingen der har antivirus til Mac. Det skulle eftersigende være unødvendigt, da der ingen virusser er lavet til Mac. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Vi har heller ikke antivirus til mac :) Og har aldrig oplevet nogen der har fået virus på mac... Del dette indlæg Link to post Share on other sites