Oprettet March 3, 2012 Jeg glæder mig til at der kommer lidt gang i vores terminsgruppe. Jeg har selv termin ca den 5. Nov. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Jeg håber at kunne følge trop på fredag, vi fik lagt et flot æg op tirsdag d. 28 (ivf). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Jeg håber at kunne følge trop på fredag, vi fik lagt et flot æg op tirsdag d. 28 (ivf). Jeg krydser fingre for at det går godt, så vi kan følges Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Tak. Ægget blev først lagt op på dag 6, normalt kommer det op på dag 2-3 så håber at chancerne er gode. Jeg vender forhåbentlig tilbage på fredag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Tak. Ægget blev først lagt op på dag 6, normalt kommer det op på dag 2-3 så håber at chancerne er gode. Jeg vender forhåbentlig tilbage på fredag. Lige på besøg - krydser fingre for jer!! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Jeg HÅBER på at kunne kigge ind inden længe! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Lige på besøg - krydser fingre for jer!! :goodluck Tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 :yay Jeg hører også til herinde, jeg har termin den 3. november :loveshower Jeg håber, bare den lille my sidder godt fast :D Spændende, hvor mange vi bliver :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Jeg har termin, udfra mens dato d 24 oktober, men tror jeg bliver rykket frem til den 26. Men ved mine andre 2, er jeg gået 10 og 13 dage over tid. <_< Så jeg forventer nærmest at føde i November. Håber dog at føde i Oktober, da vores yngste har i November. Men vil følge med herinde også. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Jeg har termin, udfra mens dato d 24 oktober, men tror jeg bliver rykket frem til den 26. Men ved mine andre 2, er jeg gået 10 og 13 dage over tid. <_< Så jeg forventer nærmest at føde i November. Håber dog at føde i Oktober, da vores yngste har i November. Men vil følge med herinde også. :) YAY!! Så kan vi følges ad lidt ekstra :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 YAY!! Så kan vi følges ad lidt ekstra :loveshower Jeps. Du slipper ikke for mig. I'm watching you!! :D :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Et forsigtigt hej fra mig, har taget denne test i dag Hvad jeg kan regne mig frem til har jeg termin d. 18 nov. Og tillykke til jeg andre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 :balloons jeg er også med. Jeg har termin d 3 november. :loveshower: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Jeg har termin d 27 nov :) Nu må den lille spire bare gerne hænge på :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites