Oprettet December 6, 2010 Lige et billede af mine to banditter herhjemme :) Man kan jo blive træt når man sidder og hygger i sofaen :D Per har stadig arbejdsbluse på, derfor den er så beskidt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 hvor ser de søde ud :) ser ud som rigtig søskendekærlighed :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 hvor ser de søde ud :) ser ud som rigtig søskendekærlighed :biglove Tak :) Sådan sidder de altid når de ser fjernsyn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Store skønne unger :loveshower :loveshower Det er slet ikke til at forstå at vores store unger nærmer sig de 5 år :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Store skønne unger :loveshower :loveshower Det er slet ikke til at forstå at vores store unger nærmer sig de 5 år :wacko Tak :) Nej jeg synes det går så hurtig, til april så vores ældste 5 år og et år tilbage inden de skal i skole :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Åååh søde billeder :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Åååh søde billeder :biglove Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Tak :) Nej jeg synes det går så hurtig, til april så vores ældste 5 år og et år tilbage inden de skal i skole :o Ja det er helt vildt ikke :) Men tror nu at det ender med for vores vedkommende at begge drenge kommer i skole samtidig om 2 år :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Ja det er helt vildt ikke :) Men tror nu at det ender med for vores vedkommende at begge drenge kommer i skole samtidig om 2 år :blush I vil ikke have dem i skole med et år imellem?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 I vil ikke have dem i skole med et år imellem?? jo- men Cody er betydelig længere fremme end Andy er + Andy er en rigtig vildbasse, så tror de vælger at råde os til at sende dem afsted samtidig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 hvor er de søde. Virkelig nogle dejlige børn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 jo- men Cody er betydelig længere fremme end Andy er + Andy er en rigtig vildbasse, så tror de vælger at råde os til at sende dem afsted samtidig ;) Okay, så forstår jeg bedre :) Vi håber at Tobias ikke skal vente et år, da vi helst ikke vil have begge to afsted samme år, men det må vi jo vente og se til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 hvor er de søde. Virkelig nogle dejlige børn :) Tak skal du have :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Okay, så forstår jeg bedre :) Vi håber at Tobias ikke skal vente et år, da vi helst ikke vil have begge to afsted samme år, men det må vi jo vente og se til. Hvorfor vil i ikke det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Hvorfor vil i ikke det? :) Det er lidt svært at forklar ;) Synes bare de ville have bedst af at komme hver for sig, havde det været 2 klassetrin vi snakkede om, så ville det være noget andet, men det er jo kun et klassetrin. Tobias er meget mere fremme i skoene end Annika, selvom hun også er godt fremme. Det ville være synd for ham, hvis han skulle vente et år mere. Han mener jo, at han allerede bliver 6 år næste gang og skal i skole :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Det er lidt svært at forklar ;) Synes bare de ville have bedst af at komme hver for sig, havde det været 2 klassetrin vi snakkede om, så ville det være noget andet, men det er jo kun et klassetrin. Tobias er meget mere fremme i skoene end Annika, selvom hun også er godt fremme. Det ville være synd for ham, hvis han skulle vente et år mere. Han mener jo, at han allerede bliver 6 år næste gang og skal i skole :D Du skal skam heller ikke stå til regnskab for mig var bare nysgerrig :) Kan godt forstå du synes Tobias skal afsted når han nu er klar, alt andet ville jo være dumt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Dejlige billeder Hvor ser de søde ud... Tak skal i have :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Nårh- sikke en dejlig familie du har :loveshower Elsker sovebilledet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 dejlige billeder, hvor er de skønne :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Nårh- sikke en dejlig familie du har :loveshower Elsker sovebilledet :biglove dejlige billeder, hvor er de skønne :loveshower :loveshower Tak skal i have :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites