Pumpkins

Temaaften i babysam

13 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Faldt lige over den her, og synes jeg ville dele med jer:

klar-parat-baby i babysam

Hvis i er interesserede kunne i jo skrive på, hvor i har tilmeldt jer, så man måske kan møde nogle man kender herindefra. :)

Jeg har meldt mig til i Hillerød

Del dette indlæg

Jeg vil bare lige sige, at jeg var med sidste gang de holdt noget, og jeg synes det var supergodt :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil bare lige sige, at jeg var med sidste gang de holdt noget, og jeg synes det var supergodt :super

Var det meget om baby, eller mest om udstyr ?

For sidder at overvejer at skulle afsted, men med 4 uger til termin er udstyrsinfo vist ikke relevant for os :whistling Men info om når baby er født sys jeg man mangler lidt af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var det meget om baby, eller mest om udstyr ?

For sidder at overvejer at skulle afsted, men med 4 uger til termin er udstyrsinfo vist ikke relevant for os :whistling Men info om når baby er født sys jeg man mangler lidt af.

Der var først en time, der var mest om baby. Sådan noget med amning, den gode mor (og far), om at huske at tage sig tid og sige fra, om at sove med barnet og sådan noget. Bagefter blev vi delt op i to hold, hvor vi så på skift blev guidet i forhold til autostole og barnevogne, altså meget om udstyr - men der lagde jeg mærke til at nogen bare gik rundt og kiggede i butikken, fordi de allerede havde købt udstyret. Til sidst var der en konkurrence, hvor man kunne vinde gavekort og en brystpumpe.

Der skulle vistnok også have været en indretningskonsulent ude og snakke om indretning af børneværelse, men det blev aflyst pga. for få deltagere. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal da helt sikkert med i Herning!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manden og jeg tager med i Randers :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror jeg tager lyngby :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er da godt spredte ud i landet :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! arrangementet i Randers er blevet aflyst pga. for få tilmeldte :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

nogen der skal til det i Herning i aften?

Del dette indlæg

Annonce ♥

nogen der skal til det i Herning i aften?

Øv, havde ikke lige luret der var i aften..... Kunne da ellers have været meget sjovt at se hvad det går ud på...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var ellers virkelig godt - jeg var utrolig positiv overrasket over arrangementet, især foredraget men giver lige et resumé af det i øko snak imorgen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været til det i Aalborg, og det var bare super godt! :) kan godt anbefales :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER