Oprettet February 29, 2012 Så var det min tur til at være til NF scanning, alt så fint ud men jeg er en uge længere henne end vi troede :loveshower Hende der scannet mig prøvet og se om hun kunne se kønnet, men den ville bare ikke lig stille, det tog også lang tid for hende at måle NF. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2012 Tillykke med veloverstået NF skanning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2012 dejligt med en veloverstået NF.... og der kan man bare se! så er der en uge mindre at vente :loveshower glæder mig til det bliver min tur! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2012 Tillykke!! Dejligt at det hele så ud som det skulle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Det er bare den bedste følelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2012 så har jeg endelig også været til NF..... er totalt forelsket i det lille myr! sikken en oplevelse..... er bare så lykkelig og glad! er stadig sat til 21. september, som først antaget, så det er dejligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2012 Tillykke med de gode nyheder Jeg skal i morgen kl.8,15 :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2012 SaraLE stort tillykke - hvor er det dejligt at læse om alle de gode NF scanninger :) jeg glæder mig til min nu selvom der er længe til... Men hey, så er je 13+4 når de scanner så måske den viser kønnet.?!? Og held og lykke til dig Lea - jeg er sikker på der ligger en lille livlig baby og vinker til dig imorgen tidlig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2012 :goodluck krydser fingre for jer begge! det er en helt fantastisk oplevelse! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 tillykke med nf :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites