Oprettet February 28, 2012 Jeg er ved at køre lidt træt i wordfeud, og blev tippet om et nyt sjovt spil. Draw something. Det er et tegn og gæt spil, dog kun på engelsk, hvor man tegner og så skal modstanderen gætte. Man spiller på samme måde som i wordfeud, hvor man inviterer venner til et spil :) Hvis i har lyst til at spille, hedder jeg ABR1983 derinde :) Liste over spillere: Girl Next Door - ABR1983 TroldeMor - Troldhedelivet Tildes mor - tusneldafryd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Har straks inviteret dig.... Ihh trængte også til et nyt spil :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Vil straks tjekke det ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Hedder Troldhedelivet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Hvis jeg er langsom til at tegne igen, så er det fordi jeg bruger det på iPad'en og den er hjemme. Man kan åbenbart ikke spille på både telefon og ipad, så vil helst spille det på den, da det så er nemmere at tegne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Hvordan har I fået billeder på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Hvordan har I fået billeder på? Min connecter til facebook, så den henter mit profil billede derfra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Min connecter til facebook, så den henter mit profil billede derfra :) Synes bare at der stod en masse om at den måtte bruge mine oplysninger og hente min venneliste osv. Også selvom jeg ikke var online :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Synes bare at der stod en masse om at den måtte bruge mine oplysninger og hente min venneliste osv. Også selvom jeg ikke var online :unsure Aner det ik. Jeg klikkede bare ja ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Jeg er med :) Lotte1984 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Jeg har inviteret til spil. Heidi Bendhøj Nielsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Aner det ik. Jeg klikkede bare ja ;) He he :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Ihh... det virker sjovt! Jeg hedder Banjo47 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Det er nu et sjovt spil - jeg hedder brineh ;) - synes bare jeg er skod til at tegne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Det er nu et sjovt spil - jeg hedder brineh ;) - synes bare jeg er skod til at tegne :D Har inviteret dig :) Hedder Bellabum ligesom herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Har inviteret dig :) Hedder Bellabum ligesom herinde :) Det skal nok blive hyggeligt , er ikke super god til at tegne men prøver så godt jeg kan :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Eiiii kan ikke finde det engelske ord på det Heidi N har tegnet <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Jeg spiller også majkatnielsen Ham jeg spiller mod nu vælger så at skrive ordet ovenover, så er det jo ikke sjovt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Eiiii kan ikke finde det engelske ord på det Heidi N har tegnet <_< Hvad ligner det... På dansk? Del dette indlæg Link to post Share on other sites