Oprettet February 28, 2012 Starter igen på mandag. Yes så er der dømt hygge :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 :yiepie :kuller :7himmel :balloon :loveshower :wee :yay :toot :glad :bunny :super Behøver jeg at sige, at jeg eeeeelsker Greys? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Glæder mig til at det kommer igen, desværre kan jeg ikke se det på mandag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Sender de det sidste fra sidste sæson inden så man lige kan huske og få up to date inden ??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Sender de det sidste fra sidste sæson inden så man lige kan huske og få up to date inden ??? Sidste afsnit fra sidste sæson blev sendt i går. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Sidste afsnit fra sidste sæson blev sendt i går. ej hvor nederen.. der gik jeg jo i seng kl. 20.00 :( øv bøv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 ej hvor nederen.. der gik jeg jo i seng kl. 20.00 :( øv bøv Det kommer igen på lørdag kl. 17.05 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Det kommer igen på lørdag kl. 17.05 ;) Ej hvor er du sød at tjekke det :) Jamen så må jeg få nogen til at optage det der til mig .. Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Ej hvor er du sød at tjekke det :) Jamen så må jeg få nogen til at optage det der til mig .. Tak :kiss Jamen selvfølgelig, du skal jo ikke gå glip af det igen :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2012 Jaaaa glæder mig så meget ogg manden er heldigvis på aftenarbejde så der er dømt tøsehygge :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Jeg ser det fra USA, så er ved afsnit 16, af denne sæson, og kan bare sige!! GLÆD JER!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites