Oprettet February 27, 2012 Hej tøser! Ja så har jeg født, den skønneste pige på 3240g og 50 cm lang med 3 cm langt mørkt hår :biglove hun kom til verden natten til onsdag d. 22/2 kl 02. Jeg er ikke lige kommet hjem endnu fra hospitalet, men håber det bliver imorgen og så skal i nok få en FB + se billeder, når jeg lige har lidt mere overskud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Tak mette! :loveshower Har postet lidt mere info inde i forummet "fødsel", hvis man vil have lidt mere at vide nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Stort tillykke! Håber at i alle 3 har det godt :) :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Ih stort tillykke :-D Det må da være den første fødsels fra Marts gruppen :-D Nøj det kommer tæt på :-D Glæder mig til at læse beretning og se billeder :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Tillykke med den lille pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Hjertelig tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Stort tillykke med prinsessen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 tillykke med datteren :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Hvor fantastisk, så kom den første lille "marts"-baby til verden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Det største tillykke Mette!! :D Hvor fantastisk! Hun sku da ikke allerede komme nu - lille fis! Ihhhh hvor jeg glæder mig til at følge trop :) Kan ikke finde din FB under "fødsler"? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Det største tillykke Mette!! :D Hvor fantastisk! Hun sku da ikke allerede komme nu - lille fis! Ihhhh hvor jeg glæder mig til at følge trop :) Kan ikke finde din FB under "fødsler"? Mange tak for lykønskningerne allesammen :biglove hun er simpelthen så fantastisk skøn - jeg er smaskforelsket! Til SusanKimi: Jeg har ikke fået skrevet en FB endnu, men har lige opdateret lidt i den tråd jeg startede da mit vand gik. Den finder du her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Kæmpe tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Kæmpe tillykke med den lille pige ;D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Så fik jeg endelig skrevet den fødselsberetning :loveshower I kan læse den her: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Hjerteligt tillykke kære Mette. Hun er absolut bedårende Jeres smukke Lise :) I ønskes al held og lykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites