Oprettet February 26, 2012 Hej! Jeg har netop haft min 4. Abort og kan nærmest ikke tænke på andet end projekt baby. Jeg er dog stadig ikke sikker på hvornår jeg er klar til at skyde babyprojektet igang igen. Jeg føler mig total sat tilbage til udgangspunktet. Det er jo ikke kun de 9 mdrs levering man skal vente. Det er også selve "produktionstiden" oven i. Så jer som også har haft en abort tidligere.... Hvor lang tid gik der fra aborten til I havde mod på at starte babyprojekt igen. Og hvor lang tid gik der så inden der var gevinst? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Efter min SA i sommers fortsatte vi vores babyprojekt med det samme og der var også gevinst med det samme :loveshower jeg følte mig klar, men var forbeholden overfor at føle glæde i starten... Efter min MA i december 2010 gik vi også umiddelbart i gang med babyprojektet med det samme igen, her gik der godt 7 måneder, inden der var gevinst igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Mine aborter, har alle været "upsere".. Den første og eneste der har "hængt ved", er vores planlagte barn.. Som vi besluttede os for cirka 4-5 måneder efter aborten, og hun kom i første cyklus :) Der er mange herinde som fortsætter, og bliver gravid med det samme.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Tak for jeres hurtige svar piger. Hmmm ja synes nemlig den ene cyklus som lægen har sagt vi skal vente føles som uendelig lang tid... Utålmodig jo bare en smule!! Jeg skal til kontrol på onsdag og hvis alt er ok så regner jeg med at vi nok bare hopper ud i det. Min blødning er stoppet og umiddelbart er det eneste som der holder mig tilbage præcis frygten for at glæde mig for tidligt igen. Efter mine andre aborter er det gået okay hurtigt med at blive gravid igen, men jeg kan (heldigvis) ikke huske hvor lang tid præcis. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Vi forsatte også ufortrøden efter aborten som jeg havde i september 2011. Der har desværre ikke været gevint endnu,og det er lige svært hver månede,men vi kæmper videre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Her gik der knapt et halvt år efter aborten, men vi skulle ha hjælp til det. Ang. det med at vente en cyklus - så er det noget de fleste læger siger for at kunne regne terminen bedre ud. Hvis man er klar, så hop ud i det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Ang. det med at vente en cyklus - så er det noget de fleste læger siger for at kunne regne terminen bedre ud. Hvis man er klar, så hop ud i det. Præcis! Hvis I er klar så skal I bare hoppe ud i det... Lægen der scannede mig efter aborten gav grønt lys til at fortsætte med babyprojektet med det samme blødningen stoppede - kroppen finder selv ud af, hvornår den er klar, så hvis man bliver gravid i første hug er det fordi kroppen kan klare det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Jeg vil også sige hvis du er klar så :goodluck Og kom i seng :balloons altså med manden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Vi fortsatte med det samme og jeg nåede aldrig at få min mens efter min SA, da jeg blev gravid med samme og den hænger ved endnu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2012 Kontrollen i går gik godt. Der var intet ondartet i de cyster de havde fundet og resten så også normalt ud oven på udskrabningen. Manden og jeg har besluttet at hoppe ud i det og forsøger igen på en 3'er med start i dag :loveshower Vi dropper det der med den cyklus. Jeg husker en læge der engang sagde til mig, at hvis min krop er klar, så skal den nok tage imod en ny graviditet, så det vælger jeg at tro på. Vi har dog også taget en anden stor beslutning og det er at når jeg bliver gravid, så er det sidste gang uanset om jeg skulle være så uheldig at abortere igen eller om vi er så heldige at ende med en skøn baby i armene. Jeg håber at kunne gøre jer, som var så hurtige kunsten efter, så vi står med en baby lige omkring årsskiftet (og helst ikke juleaften, tak) Tak for alle jeres svar, I er jer jo altid når man har brug for støtte en i svær tid :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites