Oprettet February 26, 2012 Jeg er ved at gå i sort over navne snakken herhjemme - og har forsøgt at finde de rigtige navne til den lille fidus - nu skifter jeg taktik og spørger jer om jeres personlige navne top 10! Alle navne gælder, fra de helt specielle, til de helt normale! Både drenge og pige navne kan bruges! her er mine top 10er i vilkårlig rækkefølge(min mand er ikke enig, det er der dilemmaet ligger!) Drengenavne: Alfred William Anton Oskar Anders Hugo Albert Viktor Thor Martin Pigenavne: Luna Mille Gerda Ida Amanda Esther Liva Idun Sif Frigg Kom med jeres - måske inspirerer vi en masse!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Jeg kan slet ikke komme med en top 10 lige ny, men håber det er ok jeg kommer med dem jeg har og så redigere når jeg kommer i tanke om flere ;-) Pigenavne Zoey (Det skal vores pige hedde :biglove ) Anaya Hailey Mhy Sophie Drengenavne Zander Nicklas Silas Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 ved ikke om vi som sådan har en top 10... Men der er da nogle vi godt kan lide self.. :) Drengenavne: Tobias, Niklas, Elias, Mathias, Oliver Pigenavne: Lærke, Laura, Clara, Sofie, Ida, Isabella, Nanna Det var lige dem jeg pt kan huske vi har snakket om :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Nu er det jo kun mine favoritter. Har absolut ingen idé om hvad kæresten godt kan lide af navne, men det er jo så heller ikke aktuelt. ;) Det er nogle lidt specielle navne jeg godt kan lide. Elsker virkelig navne som er unikke. Kunne aldrig forlige mig med at navngive mit barn, med et navn som alle bruger. Drengenavne: Falke Magne Sejer Storm Calvin Birk Ask August Leviathan Sixten Pigenavne: Nika Sol Sne Vanilje Mynthe Anemone My Anarka Lotus Chili Kastanje Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Her er mine Pigenavne: Fenya Majse Kaya Aya Gry Liv Clara Merle Carla Drengenavne: Frederik Loke Malthe Carl Alexander :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Jeg har et par enkelte stykker jeg helst holder helt tæt på kroppen, men her er nogle navne jeg kan forestille mig vores søn eller datter kommer til at hedde. Pigenavne: Nicoline (efter min mormor) Nanna (efter min oldemor) Kajsa Thomine Vera Athena Fiona Rosita Sienna Vienna Drengenavne: Albin Alvin Baldus Conrad Curtis Christopher (efter min morfar) Edmund Hubert Leon Melvin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 uha jeg vil jo gerne opkalde koreatrolden op efter vores bedsteforældre, hvis det bliver en pige, og bliver det en dreng, så skal navnet ende på s. Derfor ser vores liste sådan ud: Pigenavne: Margit Christiane Henny Zola Cora Victoria Josephine Elizabeth Carolina Drengenavne: Jonas Jannus Louis Tobias Magnus Markus Johannes Elias Mads Anders Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Dreng: Frederik William Christian Mathias Matheo Benjamin Mikkel Sebastian Arthur Anton Pige: Josefine Kamille-Marie Lærke Merle Caroline Isabella Marie Sophia Mette-Line Christiane (ikke prioteret rækkefølge) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 pigenavne: Caroline :loveshower Clara Freja Alberte Frida Alma Frederikke Victoria Cornelia Sofie Drengenavne: Emil Rasmus Frederik Marcus Christoffer Sebastian William Victor Bertram Nicolaj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Puha, det er svært synes jeg..... Ved ikke om jeg når op på 10, men her kommer hvert fald nogle favoritter :) (Bortset fra et enkelt pigenavn, som jeg holder hemmeligt, til "hvis nu" :) ) Navnene er mine egne, og ikke dem som jeg er enig med manden om ;) Drengenavne: Silas Malik Mathias Laslo Charlie William Birk Elliot Marlon ;) Pigenavne: Victoria Maika Maliva Skye Nicoline Lotus Ronja Malou Karen (min mormor) Emily Se, det var nu slet ikke så svært alligevel..... Kunne faktisk have fundet mange flere fine navne :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Pigenavne : Ronja ;) Freja Liv Sofia Kaya Sif Drengenavne: Falke Lukas Lue Tjalfe Magnus Markus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Drengenavne: Sebastian :loveshower Phillip Silas Christian Christoffer Andreas Elias Hmm kan ikke komme på flere Pigenavne: Cassandra Isabella Julie Sofia Josephine Emma Emillie Victoria Silke Louise Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Jeg skriver navne jeg bedst kan lide, også selvom jeg af forskellige årsager ikke kan døbe mit eget barn det. PIGER: Anna :biglove Leah Naja Mathilde Nanna Josephine Nicoline Caroline Sophie Rebecca DRENGE: Jonathan :wub Jonas Jacob Christian Albert Rasmus Mathias Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Navne jeg godt kan lide :) I vilkårlig rækkefølge... Drenge: Theo :7himmel Hugo Bertil Bertram Noah Emil William Oliver Piger: Aya Ronya Freya Naya Nikoline Malou Alberte Thilde Clara Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Drengenavne: 1. Max 2. Theo 3. Pilou 4. Frode 5. Marley 6. Trond 7. Noor 8. Arnold 9. Ludvig 10. Hektor Pigenavne: 1. Pusle 2. My 3. Pixie 4. Holly 5. Penelope (udtalt på dansk) 6. Pippa 7. Vilma 8. Rosalin 9. Berta 10. Tikka Del dette indlæg Link to post Share on other sites