My-Moren

ører der klør...

12 indlæg i dette emne

Ja - jeg oplever og det har nu stået på de sidste MANGE uger, at når jeg lægger mit hoved på f.eks min hovedpude for at sove, så klør mit ører! Altså udvendigt! Det er huden der bliver irriteret..

Det er en smuuuule irriterende! Så ville bare høre om der er andre der oplever noget lignende? Eller om det bare er mig som er underlig?

Det behøves jo selvfølgelig ikke være graviditetsrelateret.. ;)

Vi har ikke skiftet puder, vaskepulver.... Og det er ikke kun på hovedpuden, det er også når jeg lægger mig op ad mig mand f.eks..

Jeg synes det er noget underligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine gør det, men det er pga de akupunkturnåle jeg har siddende ;)

Men huden kan klø rundt omkring på kroppen pga graviditeten, så tænker ikke det er utænkeligt det er pga graviditeten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine klør så indvendigt - og jeg er ved at BLIVE SINDSYG :angry De er først startet efter jeg er blevet gravid, så jeg er helt sikker på det er derfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine øreflipper klør, men de er også blevet lidt tørre.. Smører dem med fed creme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mine kan ogsaa kloe indvendigt, ha ha, men faktisk mindre nu, jeg er gravid... rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine ører klør ikke, men det gør mine inderlår til gengæld. Det er helt vildt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele min krop klør. Fik kløet mig så meget på låret igår at jeg idag har røde streger og er blå under stregerne. hver evig eneste dag er en kamp om ikke at klø mig til blods...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe - Tak for gode tilbagemeldinger ;)

Det lyder som, at jeg ikke er den eneste med lidt trælse ører under graviditeten ;)

Dog kan jeg se, at jeg indtilvidere er den eneste med ører der klør udvendigt... Indvendigt kløende ører har jeg altid bøvlet med - men forstår jeres irritation!!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe - Tak for gode tilbagemeldinger ;)

Det lyder som, at jeg ikke er den eneste med lidt trælse ører under graviditeten ;)

Dog kan jeg se, at jeg indtilvidere er den eneste med ører der klør udvendigt... Indvendigt kløende ører har jeg altid bøvlet med - men forstår jeres irritation!!!! :D

Nej, her er det mine øreflipper der klør..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, her er det mine øreflipper der klør..

Ja det læste jeg også tidligere i tråden... Det må også være godt og grundig træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker godt det kan være varmeknopper :( Det er ikke sikkert du kan se nogle!

Prøv at tænk over om du ellers har følt dig unormal varm her i din graviditet!!?

Jeg føler mig ekstra varm, end jeg ellers gør. Og mine ben/lår bliver helt vildt varme, irreteret og klør hvis der ikke er luft mellem dem, altså hvis de er under dynen eller et tæppe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER