Oprettet February 25, 2012 Herhjemme har vi en dejlig lille mops på 2 år, der hedder Otto :7himmel Her er han: Så lille var han da vi fik ham 8 uger gammel: Må vi også se jeres dyr? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Vi har en sød rødstribet kat, der hedder Pjevs han er 4½ år :) Ovenstående billede er taget sidste år Han elsker at ligge i kasser, poser, under tæpper/dyner mv.) På det sidste billede her er han omkring ½ år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Ihhh skønne billeder! :loveshower Hvor er det sødt, der hvor Pjevs er i kassen :wub Og jeg eeeeeelsker mopser! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 I må da også gerne se vores basser :loveshower Vi har jo et par stykker... Har lige taget billeder :) Først vores slambert, Jens: Og så er der hele grisebanden (plantet ovenpå min søde mand :biglove ) Banden består af: Anders: Albert: Charlie: og Fie: :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 OH... Ja det er jo så en af mine svagheder det her.. Mine børn :loveshower Okay. Advarer - jeg har mange dyr :whistling Lad os starte med alderspræsidenterne: Perle (min eneste skovkat) som snart er 7 år gammel (hun er dog ikke mere end 3 år på billedet) Matti (siameser) som er 6 år gammel Chewie (orientalsk langhår) er egentlig tøsens kat men da hun stadig bor hjemme er han her også. Han er knap 6 år gammel Hope (balineser) er 4 år gammel Yunnie (orientalsk langhår) Hun er 2 år gammel og fungerer desværre ikke i flokken, så hun flytter snart over til en veninde :( Til sidst Tam Tam - min lille importkat (orientalsk korthår - bicolour) Hun er 1½ år gammel. Så har vi killingerne - de små banditter, der er opkaldt efter gangstere Fra venstre er det Baby Face, Scarface og Lucky Luciano og til sidst Butterfinger I skal heller ikke snydes for et billede af min hund. 1 stk lettere tosset blandingshund på 5 år - Freja Har desværre ingen billeder af kaninen Shanka Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Vi har 2 katte. En hvid main coon blanding. En stor bamset mis :loveshower Gismo Og så har vi vores alm røde huskat :glad Sofus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Banden består af: Anders: Albert: Charlie: og Fie: :loveshower :loveshower :loveshower Jeg ELSKER mutter men manden siger desværre nej til dem. Jeg havde en med da jeg flyttede ned til ham, og han syntes Magnus larmede helt vildt... Så fik jeg siam/orientaler i stedet for :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Vi har Charlie og Sylvester. Charlie er den hvide mis. Ham fik jeg da jeg var single, så han er efterhånden 3,5 år. Har efterfølgende kunne se at jeg fik ham alt for tidligt. Han var lille bitte og slet ik klar til at komme fra sin mor :( Så jeg er blevet hans mor, og L har efterhånden også fået stor tillid hos ham, så han kommer nogen gange og vil sutte på øreflipper. Og vi HADER det :) Sylvester er en hittekilling. Ham og hans søskende blev smidt af udenfor vores hæk for snart 2,5 år siden. Naboen fandt de 3 killinger, og dagen efter fandt de Sylle. Han var den mindste. De var alle meget tynde, beskidte, fulde af lopper og havde øjenbetændelse. Vi ser de her katte udenfor vores vindue, og går ud og snakker med dem. Jeg løfter Sylle op om maven. Allerede dér spinder han. Og han sidder bare hos mig ganske stille og spinder og kigger på mig. Jeg er solgt. L siger nej. Vi har på det tidspunkt 2 katte + 4 killinger. Men får ham overtalt, for vores killinger skulle jo væk. Han er den roligste, mest sociale kat jeg nogensinde har mødt. Jeg tror han er os evig taknemmelig for at vi reddede hans liv. Han virker i hvert sådan. Charlie og Sylle er hinandens bedste venner. 2 homokatte og bangebukse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Jeg ELSKER mutter men manden siger desværre nej til dem. Jeg havde en med da jeg flyttede ned til ham, og han syntes Magnus larmede helt vildt... Så fik jeg siam/orientaler i stedet for :whistling Han skulle bare prøve at høre den koncert som 4 mutter kan lave ved agurketid :wacko Men sikke nogle smukke katte I så har istedet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Ej, hvor er de bare hyggelige, de billeder hvor misserne krammer! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Ej, hvor er de bare hyggelige, de billeder hvor misserne krammer! :loveshower Det gør de tit :loveshower De er bare så glade for hinanden, og det er så skønt at se dem ligge sådan :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Han skulle bare prøve at høre den koncert som 4 mutter kan lave ved agurketid :wacko Men sikke nogle smukke katte I så har istedet :loveshower Uh den kender jeg. Vi havde på et tidspunkt 3 - og DARN de ku larme *GG* Og mange tak. Jeg elsker mine katte helt enormt, og nu her efter jeg er blevet gravid, elsker de mig endnu mere.. Nu er der ihvertfald kamp om hvem der skal ligge på maven af mig Ej, hvor er de bare hyggelige, de billeder hvor misserne krammer! :loveshower Det er nemmelig så hyggeligt (og dem har jeg RIGTIG mange af) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Ej, hvor er de bare hyggelige, de billeder hvor misserne krammer! :loveshower Enig. Vores 2 farer i flæsket på hinanden, hvis de skal ligge så tæt på hinanden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Nu har vi generelt bunkekatte, og somme tider kan det godt se sådan her ud. (MEGET gammelt billede, men mine katte opfører sig stadig sådan) pst.. ikke et ord om vi er dyremishandlere.. :D De havde (og har stadig) en million andre puttesenge, men når en kaster sig til putning i nullerputsenge, gør alle det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Nu har vi generelt bunkekatte, og somme tider kan det godt se sådan her ud. (MEGET gammelt billede, men mine katte opfører sig stadig sådan) pst.. ikke et ord om vi er dyremishandlere.. :D De havde (og har stadig) en million andre puttesenge, men når en kaster sig til putning i nullerputsenge, gør alle det. Skønt billede :glad Der er dælme trængsel :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Vi har en mini chihuahua på 1 år. Her er zeus Og så har vi vores kæmpe hankat som er 7 mdr og allerede er dobbelt så stor som hunden. Vi gætter på at der er noget skovkat i ham for han bliver en kæmpe som sin far, og er allerede større end han var i samme alder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Vi har Karla, en Löwchen på et halvt år. :) Her fra november.. Og i januar - nyklippet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Sikke nogle skønne dyr :loveshower Vi har ikke andet end nullermænd :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Sikke nogle skønne dyr :loveshower Vi har ikke andet end nullermænd :lol Du ved godt at nullermænd hedder hybelkaniner på svensk eller norsk - ikk?? Ergo du har kaniner ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Du ved godt at nullermænd hedder hybelkaniner på svensk eller norsk - ikk?? Ergo du har kaniner ;) :lol det må jeg huske, når G begynder at plage om et dyr.. Jeg er allergisk så det er helt udelukket og jeg gider ikke have fisk eller en skildpadde, for så skal jeg nok stå og rense akvariet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Er selv allergisk overfor katte, men KAN bare ikke undvære dem i mit liv :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Sikke nogle søde dyr i andre har :loveshower Vi har vores "lille" Rex, som ikke er så lille mere :D - Han er en blandings hund og han er altid ude på ballade ;) Den dag vi hentede ham :) 8 uger gammel 3½ måned gammel - må sige der sker lidt meget på så kort tid (Han bliver en stor hund! ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Er selv allergisk overfor katte, men KAN bare ikke undvære dem i mit liv :loveshower Min mand er også allergisk overfor vores mutter :( Men det var ham selv, der gerne ville have den nyeste med hjem, og det er også ham, der mest snakker om vi skal have hund en dag. Det er skidesynd for ham, at han nogle gange blusser helt op og klør af dyrene, men jeg er ikke i tvivl om han ikke vil af med dem... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Vores to vuffer.. Carlos (4 år) er den store og ham fik vi kort før vi fik Mille og Roxy (2 år) er den lille.. De er uundværlige for hinanden og Mille.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 SKØNNE billeder! Jeg vil da også lige vise min delehund frem (deler ham med min mor) Han hedder Banjo og er knap 5 år gammel. Han har desværre fået en øjensygdom, der giver ham en tyk hinde over øjnene, så alle billeder på nær det sidste er et par år gamle... Han er ikke ikke så stor... Sådan tilbringer han ofte tiden, når min mand spiller computer. Oppe på skrivebordet foran keyboardet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites